Dojazd agregatu
Wtryskiwanie
Dzień dobry, mam pytanie w kwestii ustawienia dojazdu agregatu . Uczono mnie , że zawsze należy to robić przy zamkniętej formie . Jakie jest ryzyko gdy zrobi się to przy otwartej formie i czy jest to w ogóle dopuszczalne.

Gandalf1989 #(on) napisał:rozwiń+Dzień dobry, mam pytanie w kwestii ustawienia dojazdu agregatu . Uczono mnie , że zawsze należy to robić przy zamkniętej formie . Jakie jest ryzyko gdy zrobi się to przy otwartej formie i czy jest to w ogóle dopuszczalne.
tak , prawidłowo ustawienie dojazdu agregatu powinno być realizowane przy zamkniętej formie wtryskowej
Dzięki, za odpowiedź . Mój kolega , brygadzista dziś odstawił taki numer na formie którą kilka godzin wcześniej założyłem i teraz mam trochę obaw , żeby coś się nie stało z formą , jakieś poluzowanie czy przekoszenie .

Gandalf1989 #(on) napisał:rozwiń+Dzień dobry, mam pytanie w kwestii ustawienia dojazdu agregatu . Uczono mnie , że zawsze należy to robić przy zamkniętej formie . Jakie jest ryzyko gdy zrobi się to przy otwartej formie i czy jest to w ogóle dopuszczalne.
Dojazd do zamkniętej formy jest zalecany ze względu na ryzyko zrzucenia formy wtryskowej z łap mocujących lub innego systemu mocującego.
Agregat przy dojeździe manualnym i tak nie stosuje dużego ciśnienia przyłożenia do tulei, mimo wszystko nie powtarzajcie tego, żeby nie stało się powszednią czynnością bo kiedyś się zemści ;) np wtedy kiedy ktoś w trybie ustawczym wstawi duże ciśnienia.
Pozdrawiam

Spl_lodz #(on) napisał:rozwiń+Gandalf1989 #(on) napisał:Dzień dobry, mam pytanie w kwestii ustawienia dojazdu agregatu . Uczono mnie , że zawsze należy to robić przy zamkniętej formie . Jakie jest ryzyko gdy zrobi się to przy otwartej formie i czy jest to w ogóle dopuszczalne.
Dojazd do zamkniętej formy jest zalecany ze względu na ryzyko zrzucenia formy wtryskowej z łap mocujących lub innego systemu mocującego.
Agregat przy dojeździe manualnym i tak nie stosuje dużego ciśnienia przyłożenia do tulei, mimo wszystko nie powtarzajcie tego, żeby nie stało się powszednią czynnością bo kiedyś się zemści ;) np wtedy kiedy ktoś w trybie ustawczym wstawi duże ciśnienia.
Pozdrawiam
Cześć,
tak jak wspomniał kolega Spl_lodz, stara szkoła mówi że nigdy nie powinno się robić dojazdu agregatu do otwartej formy. Już kiedyś widziałem połówkę stałą formy w środku maszyny.
Pozdrawiam
Yellow®
Przy otwartej formie Krauss Maffei wypchnie i wyrwie, Arburgiem nie dojedzie a Engelem można dojechać, ale nie zerować.
Spl_lodz #(on) napisał:rozwiń+Gandalf1989 #(on) napisał:Dzień dobry, mam pytanie w kwestii ustawienia dojazdu agregatu . Uczono mnie , że zawsze należy to robić przy zamkniętej formie . Jakie jest ryzyko gdy zrobi się to przy otwartej formie i czy jest to w ogóle dopuszczalne.
Dojazd do zamkniętej formy jest zalecany ze względu na ryzyko zrzucenia formy wtryskowej z łap mocujących lub innego systemu mocującego.
Agregat przy dojeździe manualnym i tak nie stosuje dużego ciśnienia przyłożenia do tulei, mimo wszystko nie powtarzajcie tego, żeby nie stało się powszednią czynnością bo kiedyś się zemści ;) np wtedy kiedy ktoś w trybie ustawczym wstawi duże ciśnienia.
Pozdrawiam
raczej nie chodzi o wysokie ciśnienie styku tylko jego obszar formę winno się zamknąć z zadeklarowaną siłą zwarcia i ustawić mu jego punkt odniesienia na trzymanie przy wtrysku i przy wyformowaniu
Spl_lodz #(on) napisał:rozwiń+Gandalf1989 #(on) napisał:Dzień dobry, mam pytanie w kwestii ustawienia dojazdu agregatu . Uczono mnie , że zawsze należy to robić przy zamkniętej formie . Jakie jest ryzyko gdy zrobi się to przy otwartej formie i czy jest to w ogóle dopuszczalne.
Dojazd do zamkniętej formy jest zalecany ze względu na ryzyko zrzucenia formy wtryskowej z łap mocujących lub innego systemu mocującego.
Agregat przy dojeździe manualnym i tak nie stosuje dużego ciśnienia przyłożenia do tulei, mimo wszystko nie powtarzajcie tego, żeby nie stało się powszednią czynnością bo kiedyś się zemści ;) np wtedy kiedy ktoś w trybie ustawczym wstawi duże ciśnienia.
Pozdrawiam
w englu też mozna zerować tylko w trybie ustawczym i przy zamknietej formie
Yellow #(on) napisał:rozwiń+Spl_lodz #(on) napisał:Gandalf1989 #(on) napisał:Dzień dobry, mam pytanie w kwestii ustawienia dojazdu agregatu . Uczono mnie , że zawsze należy to robić przy zamkniętej formie . Jakie jest ryzyko gdy zrobi się to przy otwartej formie i czy jest to w ogóle dopuszczalne.
Dojazd do zamkniętej formy jest zalecany ze względu na ryzyko zrzucenia formy wtryskowej z łap mocujących lub innego systemu mocującego.
Agregat przy dojeździe manualnym i tak nie stosuje dużego ciśnienia przyłożenia do tulei, mimo wszystko nie powtarzajcie tego, żeby nie stało się powszednią czynnością bo kiedyś się zemści ;) np wtedy kiedy ktoś w trybie ustawczym wstawi duże ciśnienia.
Pozdrawiam
Cześć,
tak jak wspomniał kolega Spl_lodz, stara szkoła mówi że nigdy nie powinno się robić dojazdu agregatu do otwartej formy. Już kiedyś widziałem połówkę stałą formy w środku maszyny.
Pozdrawiam
Yellow®
Koledzy dobrze mówią. Niezależnie od tego, jaka to maszyna, najlepiej jest to robić na zamkniętej formie. Nie kosztuje to nic a dobre nawyki pozostaną i wynagrodzą :)