Narzedzia do usuwania wlewek z ukladu wlewowego
Teoria i praktyka
nie nie, chodzi tu o wtrysk, na Toyo, HP RP, Billion.
tak wlewka od strony wtrysku, formy proste bez grzanych kanałów.
-Da się od jechać agregatem od formy ? Nie mogę zrozumieć dlaczego takie coś musisz skręcać we wlewke żeby przebarwień nie było. Przecież to jest bardziej zależne od tego jak ślimak, cylinder i mocowanie ustnika jest zasyfione w poprzednim tworzywie. Na jakim tworzywie pracujesz? Czyszczenie polipropylenem nic nie daje?
tak da sie odjechac, i gdy sie odjedzie wtedy trzeba wyjac bo ona zastygnie i kolejnego wtrysku nie zrobie.
tak da sie odjechac, i gdy sie odjedzie wtedy trzeba wyjac bo ona zastygnie i kolejnego wtrysku nie zrobie.
no na PP wiekszosci jedziemy bo to sa art gosp domomego, wlewka poprostu zastygnie i trzeba ja czyms wyjac.
Wydaje mi się, że nie przejdzie u Was zmiana koloru przy pomocy odpowiednim koncentratów czyszczących, zmiana dysz przy zmianie kolorów itp. a jedynie faktycznie wykręcanie wlewki tym "wkrętohakiem", który był na zdjęciu w postach.
Ponadto nawet jak robicie braki i tak to mielicie, robicie mixa i wykorzystujecie w procesie barwiąc na ciemniejszy kolor.
Ponadto domyślam się, że chodzi o BENTOM
Pozdrawiam