Rysy na detalu
Wtryskiwanie
Koledzy po fachu... nie uważacie, że brakuje jednej podstawowej informacji? Jeżeli temat nie rozwiązany wrzuć screena z wykresu ciśnienia wtrysku bez profilu, od razu będzie widać czy winna jest zbyt mała przewężka.
Jackoos_899 #(on) napisał:rozwiń+Koledzy po fachu... nie uważacie, że brakuje jednej podstawowej informacji? Jeżeli temat nie rozwiązany wrzuć screena z wykresu ciśnienia wtrysku bez profilu, od razu będzie widać czy winna jest zbyt mała przewężka.
Witam, przewezka poszerzona do 4 mm, galazka do 8 mm. Detal zmniejszony a problem ciągle jest. Troszkę mniejszy ale jest.
Wykres by powiedział czy przewezka i drogą okej, choć teraz przyjrzałem się jeszcze raz zdjęciu z początku wątku. Dla mnie to wygląda jak gonienie zimnego frontu płyniecia. Oczywiście podniesienie temp narzędzia wówczas pomoże, ale nie wyeliminuje problemu, bo nie eliminuje powstawania. Skup się na analizie wlewka czy posiada wystarczający łapacz zimnego korka.
Jackoos_899 #(on) napisał:rozwiń+Wykres by powiedział czy przewezka i drogą okej, choć teraz przyjrzałem się jeszcze raz zdjęciu z początku wątku. Dla mnie to wygląda jak gonienie zimnego frontu płyniecia. Oczywiście podniesienie temp narzędzia wówczas pomoże, ale nie wyeliminuje problemu, bo nie eliminuje powstawania. Skup się na analizie wlewka czy posiada wystarczający łapacz zimnego korka.
A możesz powiedzieć co to jest lapacz zimnego korka bo nie spotkałem się z takim terminem.
Gemea140214 #(on) napisał:rozwiń+Jackoos_899 #(on) napisał:Wykres by powiedział czy przewezka i drogą okej, choć teraz przyjrzałem się jeszcze raz zdjęciu z początku wątku. Dla mnie to wygląda jak gonienie zimnego frontu płyniecia. Oczywiście podniesienie temp narzędzia wówczas pomoże, ale nie wyeliminuje problemu, bo nie eliminuje powstawania. Skup się na analizie wlewka czy posiada wystarczający łapacz zimnego korka.
A możesz powiedzieć co to jest lapacz zimnego korka bo nie spotkałem się z takim terminem.
Matwrial podczas Wtrysku na swoim czole niesie tkz zimny front, czyli przestygane tworzywo, na wlewkach jest to groźne bo może doprowadzić do braku Wtrysku (zatkanie przewezki). Na wlewkach celowo stosuje się nadlewy np wydłużenia wlewka przed bądź za dolotem gdzie ten front ma popłynąć i zostać, tak po chłopsku jak materiał płynie to najpierw ma zaplynac w ten nadlew, który najlepiej żeby był umiejscowiony jak najbliżej dolotu. Jeting o którym tak wcześniej ktoś pisal to na bank to nie jest, wygląda w ogóle inaczej, jak drogą na Korsyce ;)
Wysokie Temp formy
Szybki wtrysk
Rozszerzony program zwierania
Wysoka Temp agregatu
?
Daj znać czy są jakieś efekty
Pozdrawiam