Nadzorowanie procesu sprzedaży i serwisu
Nadzorowanie procesu sprzedaży i serwisu urządzeń
- Data:
- -
- Miejsce:
- Internet, Polska
- Tel.:
- +48 61 865 35 15
- Fax:
- +48 61 865 50 45
- e-mail:
- redakcja@decyzje-it.pl
Nadzorowanie procesu sprzedaży i serwisu urządzeń (wg numeru seryjnego) ważnym aspektem kontroli dla firm sprzedających, serwisujących i wynajmujących maszyny i urządzenia Podczas webinarium skupimy się na najistotniejszych zagadnieniach w branży sprzedaży, serwisu i wynajmu maszyn i urządzeń z punktu widzenia procesów biznesowych odwzorowanych w systemie ERP Dynamics NAV, gdzie ważna jest kontrola numerów seryjnych. Zaprezentujemy system Microsoft Dynamics NAV rozbudowany o branżowe rozwiązanie, z którego z sukcesem korzysta około 100 firm. Rozwiązanie pozwala zarządzać całym cyklem maszyny/urządzenia tzn. śledzeniem jego statusu: od sprzedaży, poprzez naprawy i serwis, po gwarancję oraz wynajem. Umożliwia badanie rentowności sprzedaży i realizowanych usług, kontrolować zlecane usługi łącznie z przydzielaniem i zarządzaniem zasobami ludzkimi. Podsumowując, jest to rozwiązanie, które porządkuje procesy w firmie, a jednocześnie daje wiarygodną informację o kosztach i zyskach z działalności firmy, pozwala optymalnie planować i zarządzać działami w firmie, obniżyć koszty, polepszyć obsługę klientów. Ważne jest też, że informacja jest scentralizowana i osoby zarządzające mają do niej pełen dostęp. W trakcie webinarium omówimy następujące zagadnienia:
- Kompletacja sprzętu i urządzeń,
- Sprzedaż i zakup sprzętu,
- Identyfikowalność urządzeń poprzez numer seryjny w obszarze serwisu,
- Serwisowanie sprzętu,
- Statystyki finansowe na urządzeniu,
- Kontrola i identyfikacja sprzętu na drodze całego procesu,
- Historia urządzenia,
- Korzyści dla firm z zastosowania przedstawionych rozwiązań.
- Dyrektorów/Kierowników działu serwisu
- Dyrektorów/Kierowników sprzedaży
- Dyrektorów/Kierowników Działu IT
- Prezesów/Wiceprezesów
- Dyrektorów Finansowych i Kontrolerów Finansowych
- Wprowadzenie,
- Istotność śledzenia urządzenia poprzez numer seryjny w procesie sprzedaży i zakupu,
- Identyfikowalność urządzeń poprzez numer seryjny w obszarze serwisu,
- Nadzór nad urządzeniem w trakcie procesu wynajmu,
- Kontrola poprzez śledzenie historii urządzenia/sprzętu,
- Śledzenie statystyk finansowych na urządzeniu,
- Korzyści płynące z zastosowania prezentowanego rozwiązania,
- Pytania i odpowiedzi.
-
Wiadomości:
- Microsoft Dynamics Nav w branży maszynowej 2014-09-10