Wiktoria, Magdalena, Katarzyna i Michał - to imiona nowych Ambasadorów Marki Grupa Azoty. Chętnych do bycia Ambasadorem w 4 edycji programu była rekordowa liczba ponad 60 osób. Zgodnie z zasadami programu każda z czterech głównych Spółek Grupy wybrała po jednym Ambasadorze, który będzie reprezentował markę w roku akademickim 2020/2021.
Głównym celem programu jest długofalowa współpraca z wyłonionymi podczas naborów do programu studentami czy doktorantami, tak, aby pełniąc rolę Ambasadorów - reprezentowali największy koncert chemiczny na uczelniach i czuli się częścią Grupy Azoty.
Z powodu sytuacji epidemiologicznej inauguracyjne spotkanie odbyło się w formule on-line. Nowi ambasadorzy nagrali więc filmy i w nich oryginalnie przedstawili swoje pasje i pomysły na współpracę z Grupą Azoty.
- Jestem pod wrażeniem propozycji przedstawionych przez Ambasadorów. Zaprezentowali interesujące, autorskie pomysły na promowanie marki naszej Grupy Kapitałowej w środowisku akademickim. Cieszę się, że sporo inspirujących działań przed nami - podkreśla Grzegorz Kądzielawski, wiceprezes zarządu Grupy Azoty S.A.
Nowymi Ambasadorami Marki Grupa Azoty zostali: doktorantka Wiktoria Tomal (Politechnika Krakowska) - Grupa Azoty S.A oraz studenci Michał Tolko (Uniwersytet Szczeciński) - Grupa Azoty Police, Katarzyna Tutaj (Politechnika Warszawska) - Grupa Azoty Puławy i Magdalena Zawadzka (Politechnika Śląska) - Grupa Azoty Kędzierzyn.
- Jest mi niezmiernie miło, że będę reprezentować Grupę Azoty na krakowskich uczelniach. Stawiam na kreatywność i zaangażowanie ze strony studentów, a także samorządów studenckich i doktoranckich. Będą organizować m.in. konsultacje online dla studentów, aby w ten sposób zdobywali wiedzę i rozwijali swoje zainteresowania chemiczne. Deklaruję pomoc w organizacji stażów dla najlepszych studentów w Grupie Azoty - mówi Wiktoria Tomal.
Do zadań Ambasadora należy aktywna promocja marki Grupa Azoty wśród studentów i doktorantów, bieżące śledzenie działań Grupy w mediach branżowych, zamieszczanie materiałów informacyjno-promocyjnych na portalach społecznościowych. Ambasadorzy wspierają także Grupę Azoty przy spotkaniach, seminariach, warsztatach, wydarzeniach - także w formule online i informują opiekuna o wydarzeniach organizowanych na uczelniach.
Na najlepszych Ambasadorów czeka m.in. wsparcie w realizacji własnych projektów naukowych oraz płatne staże. Ponadto otrzymują miesięczne wynagrodzenie, mają możliwość udziału w spotkaniach z przedstawicielami szczebla menadżerskiego Grupy Azoty czy poznawania zakładów.
Grzegorz Kądzielawski, wiceprezes zarządu Grupy Azoty S.A. i ambasadorka Wiktoria Tomal