Anwil, spółka z Grupy Orlen, jedyny w Polsce producent suspensyjnego polichlorku winylu, wprowadza na rynek markę granulatów i mieszanek PCW. To działanie spójne ze strategią sprzedażową i marketingową spółki.
Wśród produkowanych przez Anwil tworzyw sztucznych znajdują się m.in.: Polanvil S (polichlorek winylu), granulaty twarde, plastyfikowane i mieszanki PCW. Ta ostatnia grupa produktów będzie teraz występować pod wspólną nazwą Creovil, a dobrze już znany w branży tworzyw sztucznych Polanvil S zyska nową szatę graficzną.
Charakterystycznym elementem obydwu znaków towarowych jest pojawiająca się w miejscu kropki nad literą "i" forma, zbudowana z dwóch nachodzących na siebie kręgów symbolizujących cząstki elementarne, z których tworzone są produkty Anwilu. Element ten, w zależności od marki, zmienia swoją kolorystykę.
Ideą przyświecającą twórcom nowej nazwy dla granulatów i mieszanek było to, co leży u podstaw tej grupy produktów, czyli "kreowanie" materiałów zgodnie z wymaganiami klientów. Zadanie to nieprzerwanie realizuje wykwalifikowana kadra technologów Anwilu, która zapewnia klientom niezbędne wsparcie techniczne na wszystkich etapach życia produktów, i to nie tylko w odniesieniu do nowo wprowadzanych materiałów.
- Kreatywność to jeden z obowiązkowych przymiotów firm działających w branży PCW. Od producentów granulatów i mieszanek oczekuje się produktów szytych na miarę - takie są właśnie produkty marki Creovil. Zależało nam na tym, aby podkreślić ten aspekt już w samej nazwie - powiedziała Elżbieta Jabłońska, zastępca Dyrektora Obszaru Komunikacji, Marketingu i Sponsoringu Anwil S.A.
Stworzenie rodziny znaków dla produktów Anwilu pozwala na budowanie ich rozpoznawalności w branży i uspójnienie oferty spółki w zakresie tworzyw sztucznych na rynku polskim i rynkach eksportowych.