
- wzrost sprzedaży w 2004 roku o 13% do 37,5 mld Euro,
- zysk netto 1,88 mld Euro,
- wzrost dywidendy do 1,7 Euro za akcję (1,4 Euro w 2003 roku),
- perspektywa na 2005 rok: dalszy, łagodny wzrost sprzedaży oraz EBIT,

Działając w bardzo wymagającym środowisku, firma BASF podniosła poziom sprzedaży o 13 % do 37,5 mld euro w 2004 roku, a zysk operacyjny wzrósł o 64% (do 4,9 mld euro). Wzrost sprzedaży odnotowano we wszystkich segmentach rynku, w których działa.
W 2004 roku firma BASF z powodzeniem kontynuowała wprowadzanie zmian strukturalnych wewnątrz przedsiębiorstwa. Wszystkie kroki mające na celu obniżenie kosztów odniosły zamierzony skutek i w 2006 roku BASF osiągnie postawiony cel - oszczędności rzędu 750 mln Euro.
W 2004 roku wartość akcji BASF wzrosła o 23% i kształtowała się na poziomie lepszym niż index'y EURO STOXXsm 50, czy niemiecki DAX 30.