Spotkanie on-line będzie w sposób szczególny poświęcone następującym kwestiom:
- Jak Microsoft Dynamics AX2012 wspiera możliwość zamodelowania w aplikacji skomplikowanej struktury budżetów
- Jak Microsoft Dynamics AX2012 wspiera możliwość zarządzania procesem budżetowania włączając w to wielowymiarowe analizy oraz wielowariantowe scenariusze "what-if"
- Jak wykorzystać dobrze znane narzędzia pracy - pakiet Microsoft Office - do wsparcia zaawansowanego procesu budżetowania
- Jak Microsoft Dynamics AX 2012 pomaga firmom zwiększyć wydajność i produktywność użytkownika
- Jak Microsoft Dynamics AX 2012 pomaga firmom zbudować system kontroli budżetu, który umożliwia kontrolę on-line nad rzeczywistymi kosztami i automatyczną weryfikację dostępnych środków budżetowych
- W jaki sposób Microsoft Dynamics AX 2012 zapewnia elastyczną analizę danych i niestandardowe raporty finansowe z wykorzystaniem danych budżetowych
- Jak wykorzystywany jest element integracji z modułem zasobów ludzkich
- Jak przygotowanie danych budżetowych w oparciu o hierarchię organizacyjną wpływa na zapewnienie bezpieczeństwa dostępu do danych oraz ograniczenie użytkownikom dostępu do planów budżetu wg. ośrodków odpowiedzialności
- Jak konfigurowalne, graficzne modele przepływu pracy automatyzują zatwierdzanie i statusowanie zadań w trakcie realizacji procesu budżetowania
- Jak Microsoft Dynamics AX 2012 zapewnia bezpieczeństwo danych budżetowych, które użytkownicy końcowi mogą wyszukiwać i odświeżać w programie Microsoft Word i Microsoft Excel
- Jak Microsoft Dynamics AX 2012 wspiera zdolność do aktualizacji danych planu budżetowego za pomocą programu Microsoft Excel.
Spotkanie jest adresowane zwłaszcza do kadry zarządzającej firm. Odbędzie się w dwóch terminach: 19.04 o godz. 10.00 oraz 24.05 o godz. 10.00. W obu przypadkach webinarium potrwa godzinę, a po jego zakończeniu jeszcze przez pół godziny będzie można zadawać pytania prowadzącym. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ilość miejsc - ograniczona. Rejestracji można dokonać za pośrednictwem strony internetowej organizatora.