Podczas targów JEC World Composites Show 2019, na stoisku Ciech Sarzyna zaprezentowano produkty wykonane na bazie żywic Polimal oraz Epidian, m.in. kokpit jachtu z żywicy i żelkotu, deskę wakeboard na bazie żywicy epoksydowej czy bagażnik dachowy z kompozytu poliestrowego.
Blisko 1500 wystawców reprezentujących 123 kraje, 76 tys. m2 powierzchni wystawowej i trzy dni wypełnione inspirującymi rozmowami i innowacyjnymi pomysłami - tak wyglądały największe w Europie targi kompozytowe JEC World Composites Show 2019, które w dniach 12-14 marca odbyły się w Paryżu. Po krótkiej, rocznej przerwie, spółka Ciech Sarzyna wróciła jako wystawca z nowym, dużym stoiskiem, prezentując portfolio żywic poliestrowych i epoksydowych.
Targi JEC, które co roku zbierają najważniejszych graczy rynku kompozytów, to idealne miejsce do poznania globalnych trendów w technologiach kompozytowych, a zarazem świetna okazja do nawiązania współpracy biznesowej. Na stoisku spółki - jedynego w Polsce producenta żywic epoksydowych - zaprezentowany został szeroki wachlarz produktów wykonanych na bazie żywic Polimal oraz Epidian, m.in. kokpit jachtu, wyprodukowany z żywicy i żelkotu do branży marine, deska wakeboard na bazie żywicy epoksydowej czy bagażnik dachowy, zaprojektowany z kompozytu poliestrowego z myślą o miłośnikach kitesurfingu. Zaprezentowana została umywalka, wyprodukowana z żelkotu sanitarnego, który pojawił się w ofercie pod koniec 2018 roku. Nie zabrakło również flagowych produktów: posadzek epoksydowych, Systemu 6250 do zabezpieczenia powierzchni stalowych i betonowych czy stolika, wykonanego ręcznie z drewna i żywicy Epidian Deco .
- Obecność na targach to wyjątkowa okazja do zaprezentowania produktów na europejskim rynku, zarówno dla producentów kompozytów, jak i dostawców żywic. Jako doświadczony producent żywic poliestrowych i epoksydowych o szerokim portfolio produktowym, coraz bardziej stawiamy na produkty specjalistyczne, aby móc konkurować z globalnymi graczami na tym rynku. Skupiamy się na wysokiej jakości produktów, zgodnych ze światowymi trendami. Targi w Paryżu to doskonałe miejsce spotkania z istniejącymi i potencjalnymi klientami, gdyż budujemy swój biznes przede wszystkim na długotrwałych relacjach z klientem - mówi Mariya Hud, Marketing Manager Żywic w Ciech Sarzyna.
Pojawiając się na jednym z najważniejszych w świecie wydarzeń branżowych, Ciech Sarzyna po raz kolejny udowodniła, że jest liczącym się europejskim graczem o coraz bardziej rozpoznawalnej marce.