Cold Jet Connect oferuje użytkownikom zdalną pomoc techniczną, wirtualny serwis i analizę danych dla urządzeń do czyszczenia suchym lodem i jego produkcji. Cold Jet – światowy lider w produkcji urządzeń do wytwarzania i czyszczenia suchym lodem – z radością pragnie przedstawić Cold Jet Connect, bezkonkurencyjną platformę obsługi klienta i wsparcia technicznego, która zapewnia najlepsze w swojej klasie usługi utrzymujące sprawne działanie urządzeń.
Według aktualnych prognoz liczba aktywnych urządzeń podłączonych za pośrednictwem Internetu ma wzrosnąć z 11,7 mld w 2020 roku do ponad 30 mld w 2025 roku. Trend ten dotyka wszystkie rynki, jednak sektor produkcyjny jest jednym z tych, które odniosą największe korzyści. Przy tak wielu zaletach maszyn przemysłowych z obsługą IoT, najbardziej godne uwagi jest zdalne monitorowanie, wsparcie i gromadzenie danych w celu usprawnienia operacyjnego działania, a wszystko po to, aby zwiększyć wydajność i rentowność zakładu.
- Chodzi o to, aby wykorzystać nasz największy atut, czyli globalną infrastrukturę usług i wsparcia. Chcemy wszystkim klientom na całym świecie zaoferować dostęp do użytecznych danych w celu podejmowania jeszcze lepszych decyzji. - powiedział Christian Rogiers, Senior Vice President Marketingu w firmie Cold Jet.
Cold Jet Connect to roczna usługa abonamentowa oferująca nowym oraz obecnym klientom trzy poziomy subskrypcji, w celu jak najlepszego dopasowania do ich unikalnych potrzeb: Connect, Connect Professional i Connect Enterprise.Podstawowa subskrypcja Cold Jet Connect jest dołączana podczas zakupu wszystkich nowych maszyn oraz jest rozszerzana na obecnych klientów. Operatorzy mogą po prostu zeskanować kod QR na swojej maszynie, aby uzyskać szybki dostęp do dokumentacji maszyny, instrukcji obsługi, serwisu, filmów szkoleniowych oraz katalogów części i akcesoriów. Pakiet Cold Jet Connect oferuje klientom również standardową roczną gwarancję.
Pakiet Cold Jet Connect Professional jest oferowany dla najnowszej linii urządzeń do czyszczenia suchym lodem połączonych z technologią IoT (Aero2 PCS 60, Aero2 PLT 60 i i3 MicroClean 2), dając użytkownikom dostęp do wymienionych wyżej usług oraz danych i analiz w czasie rzeczywistym, takich jak zużycie suchego lodu, średnia szybkość podawania, dzienny czas pracy i inne. Subskrypcja Cold Jet Connect Professional zapewnia także użytkownikom wstępnie skonfigurowane i dostosowane do potrzeb raporty miesięczne, eksport danych do platform analizy biznesowej, tryb diagnozowania umożliwiający skuteczniejsze rozwiązywanie problemów oraz przypomnienia o konserwacji maszyn wraz z zapisem poprzednich przeglądów.
Cold Jet Connect Enterprise to najbardziej rozbudowany pakiet, dający użytkownikom dodatkowy dostęp do zdalnej pomocy technicznej udzielanej przez ekspertów firmy Cold Jet w wydłużonych godzinach pracy. Ten poziom subskrypcji zapewnia także wsparcie online przy naprawach i serwisowaniu za pomocą rozszerzonej rzeczywistości (AR) oraz przedłużoną gwarancję na okres do trzech lat.
- Dane są w obecnych czasach walutą i nieocenioną pomocą w usprawnianiu działalności naszych klientów. Platforma Cold Jet Connect zapewnia naszym klientom maksymalne wykorzystanie ich inwestycji, oferując cenne spostrzeżenia pozwalające na zwiększenie wydajności operacyjnej i podejmowanie decyzji opartych na danych - powiedział Gene Cooke III, CEO firmy Cold Jet.