Firma Constantia Flexibles otrzymała nagrodę Alufoil Trophy za projekt pod nazwą Amazon-Pouch, znany także jako Feinschmecker-pouch. Jest to druga - obok Deutscher Verpackungspreis 2012 - nagroda za opakowanie do zupek w proszku wyprodukowane przez Constantia Teich Poland dla Grupy Unilever.
Rozwiązanie, wyróżniające się innowacyjnym wykorzystaniem folii aluminiowej, zostało wysoko ocenione przez jury w trzech kategoriach: Innowacja Techniczna, Udogodnienie dla Konsumentów oraz Marketing + Projekt.
Po otwarciu opakowania natychmiast można dojrzeć jego zawartość. Obsługa nie jest trudna, ponieważ do otwarcia opakowania nie potrzeba stosować żadnych narzędzi, takich jak nożyczki czy noże. Po otwarciu torebka nie rozrywa się, jak wcześniej, na dwie odrębne części, dzięki czemu konsument bez trudu może odczytać informacje zapisane na opakowaniu. A zatem, opis zawartości, data ważności czy bardzo praktyczne instrukcje dotyczące przyrządzania dania są łatwo dostępne w każdym momencie, np. podczas gotowania.
Jednocześnie, w nowym opakowaniu zastosowano laminat 3-warstwowy w miejsce 4-warstwowego laminatu używanego w opakowaniach 4SS.