Dassault Systèmes poinformował, że firma została partnerem French Touch, dorocznego święta promującego francuską kulturę i tradycję w Polsce. French Touch to akcja handlowa, ale także wydarzenia kulturalne i uroczysta Gala transmitowana w telewizji.
Akcja handlowa French Touch jest obecna w wyjątkowy sposób w tysiącach punktów sprzedaży, począwszy od wielkiej dystrybucji, po niezależne marki. W czasie trwania kampanii klienci będą mogli nabyć wyselekcjonowane produkty powszechnie kojarzone z Francją: od serów, po ubrania i perfumy.
Konsumenci szukają unikalnych doświadczeń zakupowych
Zachowania i preferencje konsumentów zmieniają się dziś szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a firmy muszą szybko reagować, aby utrzymać zainteresowanie i lojalność klientów. W rezultacie cykl życia produktów staje się coraz krótszy, a wiodące firmy w branży coraz częściej sięgają po rozwiązania cyfrowe, zapewniające współpracę pozwalającą na dostarczanie innowacyjnych produktów na rynek w krótkim czasie. Utrzymując konsumentów w centrum innowacji i szybko reagując na trendy marketingowe, producenci z branży towarów konsumpcyjnych i handlu detalicznego (CPG&R) mogą tworzyć spersonalizowane doświadczenia, produkty, usługi i sposoby komunikacji, których oczekują konsumenci.
French Touch doskonale wpisuje się w trend poszukiwania unikalnych i personalizowanych doświadczeń. Jak pokazuje badanie CITE Research, przeprowadzone na zlecenie Dassault Systèmes, 85% konsumentów na świecie jest zainteresowanych personalizowanym handlem detalicznym. Oczekiwania dotyczące personalizacji produktów obecne są we wszystkich grupach wiekowych, ale są szczególnie silne wśród młodszych nabywców - jak pokolenie X, millenialsi i pokolenie Z - i dotyczą wielu kategorii rynkowych, takich jak handel detaliczny, ale także mobilność, opieka zdrowotna, środowisko domowe i miejskie.