Demag Plastics Group ma 10 proc. polskiego rynku

Demag Plastics Group ma 10… Demag Plastics Group ujawnił poziom swojej sprzedaży na polskim rynku.

Częstochowski Demag jest przedstawicielem koncernu Sumitomo Demag. W ubiegłym roku firma sprzedała w naszym kraju ponad 40 wtryskarek i jak sama ocenia jej udział w rynku jeśli idzie o ilość sprzedaży nowych maszyn, wyniósł ok. 10 proc. Najlepiej jeśli chodzi o firmowy asortyment sprzedają się wtryskarki elektryczne z serii IntElect. Ich sprzedaż sięga 30 proc. całego woluminu zamówień składanych do firmy.

Maszyny firmy pracują w większości sektorów przemysłu, m.in. w motoryzacji, opakowaniach, elektrotechnice, sektorze medycznym oraz szeroko pojętej branży produktów konsumenckich, która w Polsce stanowi bardzo silny i ważny sektor rynku. Niemal jedna trzecia z wszystkich zainstalowanych w kraju maszyn Sumitomo Demag używana jest przez przedsiębiorstwa działające na rynku międzynarodowym, takie jak Gillette, Rosti, Phoenix Contact, Valeo czy Huf. Większymi polskimi klientami są z kolei Plastic Form, Alpha, Politech i Capricorn.

Duża rolę w krajowej działalności Demag Plastics Group odgrywa zintegrowane centrum techniczne. Można w nim prowadzić np. szkolenia. Z kolei formowy magazyn części zamiennych stale dysponuje listą ponad 500 różnego rodzaju części, a kolejne 30 tys. pozycji może być dostarczonych z Niemiec z centralnego magazynu Sumitomo Demag. Dostęp polskiego oddziału do systemu SAP w trybie online gwarantuje, iż przekazywane informacje dotyczące dostępności i czasu dostawy są wiarygodne.


Czytaj więcej:
Rynek 1134