Firma Printpack została wybrana jako dostawca opakowań nowej linii czekoladek produkowanej przez Kinnerton Confectionery. Brytyjska firma wprowadziła na rynek czekoladowe wersje produkowanych przez firmę Unilever popularnych lodów Magnum, Cornetto i Mini Milk, a w celu odpowiedniej promocji poszukiwała opakowań, które zwrócą uwagę konsumentów.
Firma Printpack zaproponowała wykorzystanie technologii druku rotograwiurowego HRG (High Resolution Gravure), która została opracowana w odpowiedzi na oczekiwania rynku związane z uzyskaniem grafiki o wysokiej jakości.
- Printpack doskonale zrozumiał wymogi projektu, a dostarczone opakowanie okazało się rozwiązaniem odpowiadającym naszym założeniom budżetowym i mieściło się w planowanych ramach czasowych - powiedział Bradley Davis z firmy Kinnerton. - Technologia HRG pomogła uzyskać produkty robiące duże wrażenie w punktach sprzedaży, a doskonała jakość druku wpłynęła na ich pozytywny odbiór w oczach konsumenta. To wciąż bardzo wczesny etap odkąd produkty zadebiutowały na półkach, ale odzew jaki otrzymujemy dotychczas z rynku jest bardzo zachęcający.
- Zarekomendowaliśmy zastosowanie tej technologii w przypadku nowej gamy produktów Kinnerton z przekonaniem, iż produkt finalny przykuje uwagę na półkach, zapewni niezrównaną jakość grafiki, a ilustracje doskonale odzwierciedlą produkt rzeczywisty, co było bardzo istotne dla producenta - powiedział Barry Bleasdale z firmy Printpack UK.