Kompania Piwowarska wprowadza dla marki Lech pierwsze w Polsce dwustopniowe, dwukolorowe termo-inki, czyli specjalne oznakowanie umieszczone na opakowaniach, dzięki któremu konsument będzie mógł sprawdzić, czy piwo ma odpowiednią do podania temperaturę.
Dwustopniowe wskaźniki pojawią się na puszkach i butelkach piwa Lech Premium oraz Lech Shandy i będą informować, czy napój jest "zimny" czy "super zimny". Oznaczenia wykonane za pomocą specjalnych, termoczułych farb i będą zmieniać swój kolor w momencie osiągania temperatury idealnej dla spożycia piwa typu lager.
- Dajemy konsumentom wybór, ale i możliwość rozsmakowania się w piwie, które lubią najbardziej - mówi Karolina Hasińska z Kompanii Piwowarskiej. - Teraz każdy, sugerując się umieszczonym na etykiecie termo-inkiem, zdecyduje o właściwym momencie wyjęcia piwa z lodówki i zaserwowania go sobie oraz znajomym.
Wskaźniki pojawiły się z końcem marca na wszystkich butelkach i puszkach Lecha Premium i Lecha Shandy, w tym na butelkach zwrotnych o pojemności 500 ml oraz bezzwrotnych o pojemności 330 i 650 ml, jak również na puszkach o pojemności 500 ml i 550 ml oraz w multipackach.
Oprócz marki Lech, do portfela marek Kompanii Piwowarskiej należą takie piwa jak Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, oraz międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska wchodzi w skład koncernu SABMiller.