Rozpoczynają się przygotowania do kolejnej wystawy Packaging Innovations. Chociaż targi zaplanowano na wiosnę przyszłego roku, to organizatorzy z easyFairs nie próżnują.
Termin czwartej już edycji targów Packaging Innovations to 14 – 15 marca 2012 r. Miejsce: Warszawa. Cel: umożliwienie prezentacji nowych rozwiązań w branży opakowań.
- Do udziału w imprezie zapraszani są producenci i dostawcy: opakowań tekturowych, plastikowych, foliowych, ekologicznych, inteligentnych, materiałów POS i displayów oraz rozwiązań w zakresie projektowania oraz nadruku na opakowaniach – tłumaczą przedstawiciele organizatora. - W ramach specjalnej strefy Labelling zaprezentują się producenci etykiet, kodów, nalepek, urządzeń do etykietowania. Zapraszamy także firmy oferujące usługi związane z co-packagingiem, czyli pakowaniem, przepakowywaniem, konfekcjonowaniem produktów oraz kontrolą jakości - dla tego typu oferty przygotowaliśmy specjalną strefę Co-Packaging. Z roku na rok staramy się uatrakcyjniać ofertę wystawców oraz wprowadzać nowości, dlatego też w ramach kolejnej edycji targów przygotowaliśmy nową strefę: Logispack, obejmującą opakowania zbiorcze, opakowania gotowe na półkę, opakowania logistyczne, opakowania wewnętrzne oraz opakowania ochronne.
Podczas targów wydzielony zostanie specjalny program „Innowacja", który umożliwi firmom zaprezentowanie innowacyjnych rozwiązań związanych z technologią produkcji, opakowań, nadruku, wykorzystanym materiałem czy recyklingiem opakowań. W ramach programu „Innowacja", firmy biorące w nim udział będą miały zapewnione specjalne oznakowanie stoiska na planie hali oraz dodatkową kampanię informacyjną wśród wystawców.
Integralną częścią każdych targów formatu easyFairs są warsztaty, zwane learnShops. Są to bezpłatne prezentacje firm, samodzielne mini-seminaria i wykłady, odbywające się w specjalnie wydzielonych częściach ekspozycji targowej, a nie w zamkniętych salach wykładowych, co zapewnia swobodny dostęp do wszystkich prezentacji.
W ubiegłym roku warsztaty cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających. Potwierdza to wysoka frekwencja na wszystkich prezentacjach learnShops. Fakt ten wynika przede wszystkim z formuły, zakładającej przekazanie praktycznych informacji w stosunkowo krótkim czasie, jak największej liczbie zwiedzających.