
Modele TLM i TLN charakteryzują się większymi siłami przytrzymania - odpowiednio 1500N i 1000N. Ich zasadnicze przeznaczenie to zabudowy pojazdów i maszyn, których pracy towarzyszą drgania. Zapięcia TLL i TLP są przeznaczone do lżejszych aplikacji takich, jak lekkie osłony, czy pokrywy, np. skrzynki transportowe. Wartość siły przytrzymania dla modelu TLL to 200N, a dla modelu TLP to 400N.
Zapięcia serii TLM zbudowane są z dwóch podstawowych elementów - mechanizmu zapinającego, który posiada regulację siły zamknięcia oraz zaczepu. Sposób zapinania czyni je bardzo kompaktowymi i zawartymi, szczególnie w pozycji zamkniętej.
Zapięcia dostępne są w wykonaniach ze stali galwanizowanej lub nierdzewnej (AISI 304). Typ TLML posiada dodatkowo możliwość zabezpieczenia kłódką, co jest szczególnie przydatne w aplikacjach pracujących w miejscach ogólnodostępnych, np. w zabudowach pojazdów i maszyn drogowych.
Zapięcia TLN co do zasadniczej budowy i zasady działania odpowiadają prezentowanym powyżej TLM. Charakteryzują się jednak węższą budową, a co za tym idzie trochę mniejszą obciążalnością. Zapięcie występuje standardowo w wersji ze stali galwanizowanej, na specjalne życzenie możliwe jest wykonanie niklowane.
TLL to nowe zapięcia do najprostszych aplikacji, niewymagających dużych sił zamknięcia. Budowa opiera się na mechanizmie zamykającym, zintegrowanym z zapinką hakową wykonaną z drutu o średnicy 3,5mm. Standardowo dostępne są w wykonaniu ze stali galwanizowanej. Na specjalne życzenie mogą być również wykonane ze stali nierdzewnej AISI 304.
Zapięcie TLP jest zbudowane podobnie jak model TLL. Wyróżnia je inny kształt mechanizmu i wielkość (połowę mniejsze od poprzednika). Dostępne są wykonania ze stali galwanizowanej oraz, na specjalne życzenie, ze stali nierdzewnej AISI 304.