Dyrektorzy generalni, dostawcy innowacji i rozwiązań reprezentujący najszybciej rozwijające się firmy FMCG w Europie spotkają się w dniach 3-4 marca w wyjątkowym miejscu, Fairmont Le Montreux Palace, aby wziąć udział w dynamicznym programie obejmującym wizjonerskie prezentacje przewodnie, studia przypadków z życia wzięte i interaktywne fora prowadzone przez przekonujących mówców i doświadczonych moderatorów.
Szczyt zapewnia wysoce skoncentrowaną i interaktywną atmosferę, aby zająć się i uzyskać rozwiązania specyficzne dla podstawowych problemów poszczególnych uczestników. Poprzez spotkania biznesowe 1 na 1 sponsorzy mogą spotkać się z kluczowymi decydentami z czołowych firm FMCG, którzy są bezpośrednio odpowiedzialni za cały łańcuch wartości opakowań, w tym tworzenie pomysłów, projektowanie i rozwój opakowań.
Wśród uczestników dotychczas zaprezentowały się takie firmy, jak:
- Nestlé
- Mars Wrigley
- Ferrero
- HARIBO GmbH & Co. KG
- PepsiCo Inc.
- Migros Industry
- Procter & Gamble Switzerland Sarl
- ALDI
- McCormick & Company Inc.
- Fazer Bakeries
- Wella Professionals Lifestyle Brands
- itp.
Jest to niezrównana okazja do szerokiego nieformalnego nawiązywania kontaktów wśród rówieśników z branży podczas posiłków okolicznościowych, przyjęć koktajlowych i rozrywki w czasie wolnym.
Zainteresowane osoby, w celu uzyskania więcej informacji na temat szczytu, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z Isidora Avraam pod adresem isidoraa@marcusevanscy.com.