Czy dobrze funkcjonująca fabryka może przypominać przyjemną melodię? Jak najbardziej! Przekonuje o tym marka igus, w spocie reklamowym, jakiego branża przemysłowa jeszcze nie widziała.
Polski oddział światowego lidera produkcji trybopolimerowych komponentów dedykowanych przemysłowi, firma igus Polska, zrealizowała film reklamowy, w którym praca linii produkcyjnej została porównana do muzyki. Celem tego unikalnego w branży przemysłowej projektu, jest podniesienie rozpoznawalności brandu na polskim rynku.
Hasło przewodnie spotu brzmi: "Dobrze działająca fabryka jest jak melodia - nie pozwól, by awaria ją przerwała!".
- Wszystkie produkty igus, zarówno prowadniki kablowe, bezsmarowe łożyska, jak i przewody, które są głównym bohaterem spotu, łączy to, że dzięki nim maszyny działają bezawaryjnie, ciszej, po prostu bardziej elegancko. Dlatego porównanie pracy maszyn z muzyką wydało nam się idealne - mówi Paulina Szczepańska, specjalista ds. marketingu w igus Polska.
- Rytm pracy jest jak płynność w utworze muzycznym. Załamanie tego rytmu jest jak przerwanie utworu muzycznego - dodaje Olga Szadowska, CEO agencji reklamowej Eventivo, która zrealizowała spot dla igus Polska.
Porównanie jest tym bardziej autentyczne, że "melodia fabryki" stworzona została z odgłosów pracy prawdziwych maszyn.
Głównym bohaterem filmu są produkowane przez igus przewody chainflex, stosowane w zaawansowanych maszynach przemysłowych. Mają one szczególne właściwości, tak by niezawodnie i przez długi czas pracować w ruchu, bardzo często również w trudnych warunkach otoczenia.
Za realizację spotu (scenariusz, reżyseria i zdjęcia) odpowiada Collab Studio. Film dostępny jest do obejrzenia na stronie www.igus.pl oraz w mediach społecznościowych igus Polska.