
Chiński producent wtryskarek poinformował, że w 2011 r. osiągnął przychody ze sprzedaży rzędu 800 mln euro. Sprzedaż na rynku chińskim wyniosła 576,7 mln euro, a w eksporcie 236,6 mln euro. Jednakże Haitian w Chinach zrealizował sprzedaż o 7,2 proc. niższą niż w 2010 r. Na obcych rynkach podskoczyła ona za to o 17,3 proc. Jak zauważyli przedstawiciele firmy, istnieje w tej chwili spory problem z lokowaniem towarów na przegrzewającym się rynku wewnętrznym, na którym podaż zaczęła przewyższać popyt. Receptą dla większości chińskich firm jest więc inwestowanie poza swoim krajem.
Haitian w 2011 r. sprzedał na całym świecie 27 tys. wtryskarek. Oznacza to liczbowo wynik o 3 tys. maszyn słabszy niż w 2010 r. Niższa sprzedaż była częściowo rekompensowana przez większą o jedną dziesiątą cenę urządzeń.
Jednocześnie Haitian poinformował o zwiększeniu ilości produkcji swoich wtryskarek z serii Venus z 80 sztuk miesięcznie do 120 sztuk.
W naszym kraju przedstawicielem Haitiana jest spółka Mapro Polska.