
Wydajność lini produkcyjnych w chwili obecnej osiągnęła poziom 100 tys. butelek na godzinę. Dzięki temu obecnie produkcja Hoop S.A. wynosi średnio 4000 palet, a sprzedaż średnio 130 tirów z napojami dziennie.
Hoop S.A. posiada około 11%-owy udział w rynku napojów gazowanych oraz około 22%-owy w rynku napojów niegazowanych. Dzięki temu firma stała się jedną z czołowych firm w kategorii napojów w opakowaniach typu PET, plasując się tuż za PepsiCo i Coca-Cola, wyprzedzając głównego konkurenta-firmę Hellena S.A.
Dzięki wpływom ze sprzedaży akcji firma Hoop pozyskała środki na dalsze inwestycje, min. w Rosji, która jest przedmiotem zainteresowania spółki. Okres miedzy zamknięciem subskrypcji (1.08) a pierwszym notowaniem Hoop SA (6.08) był wyjątkowo krotki, ze względu na chęć zapewnienia inwestorom możliwości jak najszybszej wyceny rynkowej posiadanych papierów wartościowych.
Od 11 sierpnia 2003 akcje spółki Hoop (pakiet 4 729 000 akcji) zostaną wpisane na listy uczestników indeksów WIG i WIG-spożywczy.