K2004: Wizje - Innowacje - Biznes


Wizja
Targi K 2004 są czymś znacznie więcej, jak tylko zwykłą wystawą aktualnego stanu produktów. Impreza ta żyje debatami i pytaniami, które zajmują naukę i przemysł. Oto kilka przykładów:
  • W jakich wyrobach można szczególnie dobrze wykorzystać profile właściwości tworzyw opracowywanych na zamówienie?
  • Jakie są możliwości poprawy właściwości przetwórczych i użytkowych tworzyw przez zastosowanie funkcjonalnych dodatków?
  • Czego mogą oczekiwać szczególnie wymagające przemysły wysokich technologii od nowych tworzyw kompozytowych?
  • Jaki jest potencjał zmniejszania ciężaru w nowych procesach i materiałach np. dla astronautyki i budowy pojazdów?


Takie i wiele innych tematów znajdzie się na K 2004 w centrum zainteresowania. Są to problemy, które decydują o przyszłości konkretnych produktów i tym samym o przyszłości firm z branży tworzyw sztucznych i kauczuku.

Dla fachowców z całego świata K są najważniejszym centrum informacji i zamówień w branży. Aby wizyta na targach była pełnym sukcesem, Messe Düsseldorf oddają do dyspozycji obszerny pakiet serwisowy.

Przed targami
Jednym z ważniejszych elementów efektywnego przygotowania targów jest światowa sieć przedstawicielstw zagranicznych. W 65 biurach wokół całej Ziemi do dyspozycji wystawców i gości są kompetentni partnerzy, którzy służą radą i pomocą. Można od nich otrzymać oferty podróży i hoteli, bilety wstępu i katalog K, który będzie dostępny od połowy września.

Pod www.k-online.de zarówno firmy wystawiające, jak i goście znajdą cały szereg interesujących aktualności i porad. Nowy portal serwisowy targów tworzyw sztucznych został dobrze przyjęty na wirtualnym rynku – co miesiąc 15.000 odwiedzin i 100.000 page impressions dobrze oddają jego aktywność. Codziennie świeże doniesienia prasowe z branży, nowości z prac badawczych nad zastosowaniem tworzyw i linki do prasy fachowej i instytutów naukowych gwarantują użytkownikowi porcję pożytecznych informacji. Oferta uzupełniona jest o przydatne wskazówki odnośnie przygotowania targów, przyjazdu do Düsseldorfu i pobytu w mieście, wraz z możliwością rezerwacji hotelu przez sieć.

W czasie targów
Na K 2004 wystawcy, goście i dziennikarze ponownie mogą na podstawie biletu wstępu bezpłatnie korzystać z autobusów i kolei. Oferta ta obowiązywała w roku 2001 tylko w bezpośrednim otoczeniu miasta, a teraz została znacznie rozszerzona. Konkretnie oznacza to: jeżeli ktoś z biletem wstępu na targi jedzie do Düsseldorfu z sąsiednich miast, np. z Kolonii lub Bonn, Dortmundu lub Mönchengladbach ma prawo do korzystania z publicznych środków lokomocji bez dopłaty.

Po dotarciu na tereny targowe do dyspozycji wszystkich uczestników K jest cały szereg urządzeń serwisowych. Oferta obejmuje gabinety lekarskie, banki, różne sklepy i usługodawców, biuro podróży i restauracje, pośrednictwo w zatrudnieniu obsługi, wynajmie pokoju i wiele innych.

Wymienić trzeba także miasto Düsseldorf ze swoją niepowtarzalną atmosferą. Słynna starówka z wieloma lokalami i sklepami na pewno warta jest odwiedzin. Düsseldorf ma do zaoferowania wiele atrakcji turystycznych, np. ponad 20 muzeów, występy musicalowe, operę, teatr, centra handlowe i oczywiście elegancką Königsallee, zwaną w skrócie Kö, na której, we własnych sklepach reprezentowane są najsłynniejsze marki biznesu mody.

K 2004 oczekiwane są przez całą branżę ze szczególnym napięciem. Jakie nowe technologie zostaną pokazane, pod jakimi oznakami koniunktury odbęda się targi? Mimo szeregu wątpliwości, jedno jest już dzisiaj wiadome: firmy z branży tworzyw i kauczuku przystąpią do ofensywy, całym pakietem nowości udowodnią, że branża uzbrojona jest na przyszłość. K 2004 to targi, na których prezentowane są rozwiązania na dziś, jutro i pojutrze.

źródło:
Wystąpienie Pana Ludwiga Königa, Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej, Messe Düsseldorf GmbH, z okazji konferencji prasowej na K 2004 w dniu 23 czerwca 2004 w Warszawie

Czytaj więcej:
Targi 1314