Firma WTH GmbH ze Stade w Niemczech dostarcza nie tylko zamówione towary. Specjaliści z tego przedsiębiorstwa informują również kompleksowo o produktach i innowacjach, np. wprowadzonych niedawno mikrosferach szklanych (Glass Bubbles) spełniających rolę nowoczesnego wypełniacza w produkcji tworzyw sztucznych, ułatwiających przetwórstwo i pozwalających na otrzymywanie produktów o wyjątkowych parametrach. Z ich punktu widzenia wybór danego surowca jest nie tylko kwestią ceny. Tu aktualne jest powiedzenie, że lepsze może być często wrogiem dobrego. Nawet uznane wcześniej produkty, zgodnie z doświadczeniem pracowników firmy, nie zawsze i nie w każdym przypadku muszą być najlepszym wyborem.
- Przywiązujemy fundamentalną wagę do tego, by nie uprawiać tylko handlu - mówi Walther Thieme, dyrektor zarządzający firmy WTH. - Chcemy również dostarczać fachowej informacji. Dlatego nasz zespół dysponuje profesjonalną wiedzą chemiczną.
Firma założona przez Waltera Thieme, jako dystrybutor, dostarcza surowców dla przemysłu przetwórstwa tworzyw sztucznych i gumy. Od wielu lat, firma z siedzibą w Stade w Dolnej Saksonii, działa również na polskim rynku. Dzięki wykwalifikowanemu personelowi polskim językiem „włada“ nie tylko strona internetowa WTH. Od 2011 przedsiębiorstwo jest obecne w Poznaniu.
Wkrótce potem firma WTH zaczęła być postrzegana w branży tworzyw sztucznych i gumy jako wiarygodny partner i znalazła tam swoje stałe miejsce. - Nabywamy od tego czasu w Europie, Ameryce i Azji, coraz więcej w Indiach i Chinach, na przykład wysokiej jakości dodatki do zastosowania w tworzywach sztucznych, gumie, klejach i uszczelniaczach - zaznacza Walther Thieme. Certyfikacja systemu zarządzania jakością zgodnie z normą DIN EN ISO 9001 miała miejsce na początku 1998 roku.
Jako specjalistyczne przedsiębiorstwo handlowe dla krajowych i zagranicznych producentów surowców i produktow gotowych, firma WTH jest odpowiedzialna za marketing i dystrybucję dodatków oraz surowców, a także za ścisłą współpracę z odpowiednimi przedstawicielami. Celem jest utworzenie i utrzymanie trwałych relacji biznesowych z klientami oraz z dostawcami. Zasada ta sprawdziła się również w trudnej sytuacji gospodarczej. Aby móc zapewnić swoim klientom w całej Europie na stałe jak najwyższą jakość, firma postawiła na stworzenie własnej marki.
- Dzięki współpracy z naszymi dostawcami surowców i innymi specjalistami, standardowe produkty są uszlachetniane i sprzedawane na całym świecie jako produkt własny o wyższej jakości oraz przewidzianych dla danego zastosowania właściwościach - dodaje Thieme. Po ponad dwudziestu latach działalności handlowej na całym świecie, firma osiągnęła pozycję rynkową, która wymaga takiego podejścia.
"WTH" jest od 2010 roku zarejestrowanym znakiem towarowym w Unii Europejskiej. Nazwa "Addforce" została utworzona jako ogólna nazwa handlowa dla produktów WTH i zarejestrowana jako marka w 2013 roku. Poprzez umieszczenie rozpoznawalnych produktów z własną marką na rynku, Thieme chce mieć pewność, że klienci zawsze mogą kupować produkty o stałej wysokiej jakości. Współpraca tylko z wyselekcjonowanymi partnerami pozwala uniknąć wahań jakości. Cechy takie jak: niezawodność, jakość, zrównoważony rozwój są warunkami sukcesu w biznesie, o czym na co dzień pamięta Walther Thieme.
Najwyższej klasy produkt plus specjalistyczna wiedza
- Strony:
- 1
- 2