Działająca w Białymstoku firma Masterpress specjalizuje się w produkcji opakowań z wykorzystaniem technologii druku fleksograficznego i offsetowego. Jest jednym z najbardziej znanych polskich producentów opakowań wykonanych z materiałów samoprzylepnych, folii, laminatów i tektury litej. Specjalnością firmy są etykiety termokurczliwe produkowane m.in. dla producentów jogurtów, takich jak Danone, Mlekovita czy Bakoma.
Nowa inwestycja firmy polega na wdrożeniu technologii produkcji folii o wysokiej przezroczystości, którą można zastosować np. w butelkach z alkoholem, napojami i kosmetykami, gdzie ważna jest estetyka opakowania. Dzięki zastosowanej technologii etykieta jest dla odbiorcy niewidoczna, a zaletą takie rozwiązania jest niższy koszt niż w przypadku malowania pojemników.
Koszt inwestycji wynosi 15 mln zł, z czego 6,6 mln zł będzie pochodziło z funduszy unijnych. Będzie to już dziesiąta dotacja na inwestycję przedsiębiorstwa. Jednocześnie wraz z podpisaniem umowy przekroczona została kwota miliarda złotych, jaką podlascy przedsiębiorcy zainwestowali dzięki funduszom uzyskanym za pośrednictwem Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego.