Wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa Pepsi. Opiera się na zmienionym wzorze opakowań, za sprawą których koncern chce pozyskać kolejnych klientów. Dla firmy to wielkie wydarzenie. W swojej 109 letniej historii Pepsi zaledwie 10 razy zmieniało wygląd opakowań.
Przywiązanie do tradycji odchodzi. Pepsi stawia na zupełnie nową jakość. W samym tylko 2007 r. sprzedawane na całym świecie opakowania koncernu zmienią się aż 35 razy. W USA zmiany planowane są co kilka tygodni. Wszystko po to, by zdobyć więcej klientów wśród młodzieży.
Nowości nie omijają również Polski. Na początku kwietnia rozpoczęła się w naszym kraju outdoorowa część kampanii promocyjnej Pepsi. W wybranych miastach pojawiły się billboardy nawiązujące swym layoutem do nowych wzorów graficznych opakowań.
Również w kwietniu wystartowała druga część działań wizerunkowych opartych na Ambient mediach. W ośmiu wybranych miastach ustawiono gigantyczne 3-metrowe puszki Pepsi. Niektóre z nich mają wbudowany bluetooth, dzięki czemu można ściągnąć z nich muzykę, dzwonki oraz grafiki.
Uzupełnieniem kampanii będą zaplanowane jeszcze na ten miesiąc wydarzenia, tzw. strefy aktywności Pepsi. Odbędą się one w centrach handlowych. Każda ze stref będzie tematycznie związana z wybranym wzorem opakowań – muzyką, grami lub światem cyfrowym.