Piwosze stworzyli wizerunki opakowań, które są już obecne na rynku. Sprawa dotyczy marki Redd`s i konkursu promocyjnego "Zaprojektuj własną puszkę Redd's". W akcji uczestniczyło 15 tys. osób. Ostatecznie wybrano trzy projekty, a efekty można zobaczyć m.in. na sklepowych pułkach.
Konkurs był dalszym ciągiem akcji, w której to znane kobiety - artystki tworzyły design opakowań Redd`s. Tym razem producent włączył do zabawy konsumentów. Autorami zwycięskich projektów puszek zostali: Magdalena Czmochowska (Redd`s Red), Piotr Wojtak (Redd`s Sun) oraz Mariusz Płuciennik (Redd`s Apple).
Piwo w Polsce wciąż sprzedawane jest w większości w butelkach, ale od kilku lat udział puszek stale wzrasta i w tej chwili sięga już ok. 40 proc. To prawdopodobnie najlepszy wynik w całej Europie. Jeśli chodzi o cały kontynent, to wedle informacji publikowanych przez stowarzyszenie producentów puszek Beverage Can Makers Europe jeszcze 10 lat temu sprzedawano 33 miliardy sztuk tego typu opakowań. Teraz jest to blisko 10 miliardów więcej. Oczywiście zdecydowany prym wiodą puszki wykonane w całości z aluminium, jak ma to miejsce również w przypadku prezentowanej marki Redd`s.