Nowe opakowania firmy Masterchem

Nowe opakowania firmy Masterchem Na rynku opakowań kosmetycznych wykonanych z PET można zaobserwować dynamiczny rozwój, a jednym z dominujących trendów jest dążenie do poprawy estetyki opakowań. Ten efekt można uzyskać m.in. poprzez specjalne dodatki do surowca używane w procesie produkcyjnym. Dzięki temu uzyskuje się specjalne efekty, które mogą nadać opakowaniom fakturę błyszczącą, matową lub satynową.

Inną tendencją na rynku opakowań PET jest zwiększanie ekskluzywności butelek czy słoiczków. Coraz bardziej popularne stają się opakowania grubościenne, które imitują wyroby ze szkła, zachowując jednocześnie walory tworzyw sztucznych. Wiele firm, zwłaszcza produkujących towary luksusowe, próbuje w ten sposób połączyć estetykę z użytecznością.

Wychodząc naprzeciw dominującym trendom, firma Masterchem w ostatnich miesiącach wprowadziła do swojej oferty trzy nowe opakowania. W przyszłości każdy z nowych typów pojemników będzie dostępny w różnych pojemnościach.

Pierwszą z nowości jest butelka Bu111 z gwintem 24 snap i pojemności 300 ml. Z powodzeniem może być wykorzystywana jako pojemnik dla balsamów, żelów do mycia ciała i innych zastosowań. Zamknięcie może być produkowane w formie jedno- i dwukolorowej, a faktura może być zarówno matowa, jak i gładka błyszcząca.

BU111

Butelka BU113 o pojemności 250 ml ma taki sam kształt, jak poprzednia, przy czym gwint został zmieniony na 24/410 w celu zwiększenia użyteczności tego opakowania. Przeznaczenie butelki może być łatwo zmienione poprzez odpowiednio dobrane dozowniki i atomizery.

BU113

W przypadku butelki BU112 zwraca uwagę przede wszystkim jej kwadratowy wzór - to pierwszy pojemnik tego typu w asortymencie firmy Masterchem. Jego wprowadzenie do oferty jest wynikiem rosnącego zainteresowania tym kształtem ze strony klientów. Parametry tego opakowania - gwint 28/410 i pojemność 250 ml - sprawiają, że sprawdza się ono doskonale jako pojemnik mydła w płynie.

BU112

W ostatnim czasie zaobserwować można rosnące zainteresowanie opakowaniami kosmetycznymi o pojemności 400 ml. Jest to pochodna strategii marketingowej wielu firm, które dostarczają pewną gratisową ilość danego produktu, np. w przypadku standardowej objętości 300 ml może to być dodatek 100 ml. Także firma Masterchem planuje wprowadzenie do swojej oferty opakowań o takiej pojemności.


Czytaj więcej: