Powoli idzie wiosna. To czas, w którym producenci i designerzy opakowaniowi przygotowują nowe kreacje. Tym razem pokazujemy zmiany, które przygotował Nestle.
Już od początku kwietnia wszystkie etykiety i opakowania dostępnych na rynku gatunków wody Nestlé Aquarel ulegną zmianie. Już w listopadzie ub. roku tuż przed rozpoczęciem okresu zimowego na półtoralitrowej butelce PET wody Nestlé Aquarel pojawiła się nowa etykieta, przedstawiająca motywy rodzinne. Wiosną w podobny sposób zostaną dopasowane etykiety na pozostałych produktach w rodzinie Nestlé Aquarel. Będą to oczywiście etykiety drukowane na materiale samoprzylepnym. Podłoże drukowe pokryte zostanie warstwą kleju od strony przylepianej do przedmiotu etykietowanego. Klej będzie chroniła warstwa zabezpieczająca. Po jej usunięciu etykieta będzie gotowa do naklejenia na opakowanie.
Jeśli chodzi o sposób powstawania tego rodzaju etykiet to podstawowym sposobem jest właśnie nakładanie kleju na całej powierzchni etykiety a następnie nanoszenie jej na opakowanie. Jeszcze innym popularnym rozwiązaniem stosowanym przeważnie w wysokowydajnych liniach produkcyjnych jest nastrzeliwanie kleju w wybranych miejscach opakowania a następnie nakładanie tam etykiety.