Podczas tegorocznych targów drinktec 2013, które odbędą się w dn. 16-20 września w Monachium, firma Ball Packaging Europe zaprezentuje szereg nowości - targowe prezentacje obejmują takie rozwiązania, jak puszka Magic Straw Can, butelka Aluminum Bottle czy technologia Dynamark. Ich cechą wspólną jest dążenie do zapewnienia wygody konsumentom oraz optymalnej prezentacji danej marki na sklepowych półkach.
Ważnym zagadnieniem w używaniu puszek jako narzędzia marketingowego jest wszechstronność. Nowa technologia wykonywania nadruków Dynamark umożliwia wprowadzenie do 24 wariantów wizualnych produktu w procesie wytwarzania, nawet w przypadku dużych serii. Ilość możliwych modyfikacji jest ogromna - od logo i zdjęć po grafiki i zindywidualizowane komunikaty, których celem jest przyciągnięcie uwagi konsumenta.
Inna nowością jest puszka Magic Straw Can, która niesie ze sobą specjalną niespodziankę - podczas jej otwierania pojawia się słomka do picia. Dzięki zastosowaniu technologii laserowej może być ona odpowiednio dekorowana, dzięki czemu stanie się kolejnym miejscem prezentacji marki. Wstępne badania konsumenckie przeprowadzone w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii wskazują, iż nowe rozwiązanie cieszyć się będzie popularnością, zwłaszcza wśród młodych odbiorców. Oprócz efektu zaskoczenia, taka konstrukcja puszki posiada także walory praktyczne - dzięki niewielkiemu otworowi znacząco zmniejszy się ryzyko zanieczyszczenia zawartości puszki.
Nowości Ball Packaging na targach drinktec 2013
2013-07-22
- Strony:
- 1
- 2