W marcu 2011 r. odbędzie się w Warszawie trzecia już edycja targów easyFairs Packaging Innovations, dotyczących nowych rozwiązań w branży opakowań.
Sama koncepcja targów, pomyślanych jako trwające zaledwie dwa dni i nakierowane przede wszystkim na ściśle branżowe spotkania b2b, pozostała bez zmian. Formuła ta, zdaniem organizatorów, pozwala na skrócenie czasu poświęconego na przygotowanie do imprezy, a co za tym idzie również obniża koszty, na które w ostatnim czasie firmy zwracały szczególną uwagę.
Formuła pozostaje zatem bez zmian, co nie znaczy, że podczas targów zabraknie nowych rozwiązań.
- Podobnie jak w latach ubiegłych, tak i podczas następnej edycji naszych targów, chcemy zaskoczyć naszych odwiedzających jeszcze szerszą ofertą Wystawców. W ubiegłym roku dodaliśmy strefę „Labelling” - obejmującą rozwiązania w zakresie etykietowania, kodowania i znakowania opakowań, teraz będzie to strefa „Co-Packaging” - czyli usługi i technologie, związane z pakowaniem, przepakowywaniem i konfekcjonowaniem produktów – zdradza Angelika Matusik, Dyrektor Marketingu easyFairs Polska. - Poza tym rozbudowujemy projekt Innowacja, gdzie wystawcy, często po raz pierwszy na rynku, pokazują swoje nowe produkty, technologie, rozwiązania czy dotąd nieznane materiały. Nasze targi stają się, więc także miejscem premier w branży opakowań.
Przyszłoroczne targi easyFairs Packaging Innovations zapowiadają się zatem bardzo interesująco. Oprócz gotowych opakowań z tektury, folii, papieru, tworzywa, szkła, drewna itp.; rozwiązań w zakresie nadruku na opakowaniach, etykietowania i znakowania; rozwiązań w zakresie projektowania opakowań, zarządzania marką oraz recyklingu opakowań zobaczyć będzie można także nowoczesne opakowania zbiorcze, gotowe opakowania na półkę, sposoby przepakowywania, segregowania i zestawiania produktów.
O ocenie i trafności tematyki imprezy najlepiej świadczy opinia tegorocznych wystawców Packaging Innovations. - Pozytywnie oceniamy organizacyjną stronę targów. Format jest bardzo przyjazny wystawcom, dzięki gotowym, wybudowanym i wyposażonym stoiskom, wystarczy przyjść i robić biznes. Warszawa to dobre miejsce na tego typu imprezę przyznaje Tomasz Matysiak z firmy Plastique.
- Organizatorzy targów easyFairs stanęli na wysokości zadania, czego wyrazem była nie tylko dobra i sprawna organizacja samych targów, ale przede wszystkim, co dla nas wystawców najistotniejsze, satysfakcjonujące spotkania z dużą grupą nowych klientów, chcących zapoznać się z innowacjami na rynku opakowań - dodaje Mirosław Tobiasz z Seufert Poland.