Zbieraj i licytuj
Puszki mogą być także wykorzystywane w zaawansowanych technologicznie akcjach promocyjnych. Opakowania biorące udział w konkursie przygotowanym przez Karlsberg Brauerei dla marki piwa MiXery mają ukryte pod kluczykiem wieczka specjalne kody, które można wymieniać na tzw. X-punkty. Tę internetową walutę można następnie wykorzystać na portalu aukcyjnym MiXery, licytując atrakcyjne nagrody. Dodatkowe informacje dotyczące promocji są dostępne po zeskanowaniu kodu QR znajdującego się na przedniej części opakowania. Konkursowe puszki wyprodukowała firma Ball Packaging Europe. Promocji marki MiXery towarzyszą reklamy w telewizyjnych stacjach muzycznych.
W stronę piłki nożnej
Kampania prowadzona przez MS Arena Drinks udowadnia, że puszka ma potencjał produktu kolekcjonerskiego. Niemiecki producent napojów wzbogacił swoją ofertę o napoje energetyczne w puszkach, na których umieszczone są logo i barwy piłkarskich klubów Bundesligi. Dzięki zmianom designu w trakcie sezonu aluminiowe puszki typu sleek o pojemności 250 ml od firmy Ball stają się łakomym kąskiem dla kolekcjonerów. Kibice Schalke 04, Hannover 96 czy VFL Wolfsburg nie tylko mają okazję uczcić toastem sukcesy swojego ulubionego klubu, ale mogą zabrać puszkę do domu jako pamiątkę czy wręcz przedmiot kultu.
Opakowania do napojów narzędziem promocji
- Strony:
- 1
- 2