Opakowanie airless - bez powietrza, z całym spektrum funkcjonalności

Opakowanie airless - bez powietrza…

Bez powietrza i bez zanieczyszczeń

Opakowania airless są najczęściej używane w przypadku kosmetyków białych – kremów do twarzy i pod oczy, past do zębów, emulsji myjących, ale także w przypadku produktów medycznych i paramedycznych, stosowanych np. w gabinetach podologicznych i kosmetycznych. 

Producenci wybierają ten typ opakowania, kiedy zależy im, aby medium nie miało kontaktu ze środowiskiem zewnętrznym. Odpowiednio dobrany rodzaj zamknięcia w airless’ie, raz zamknięty w ochronnych warunkach produkcji, nie zostanie, bez uszkodzenia opakowania, otwarty ponownie. Dzięki temu zarówno producent, jak i konsument są pewni, że kosmetyk nie zostanie zanieczyszczony na etapie użytkowania. Niekontrolowany kontakt z powietrzem, tłuszczem, martwym naskórkiem, czy drobnoustrojami przenoszonymi na palcach mógłby mieć negatywny wpływ na właściwości kosmetyku oraz skrócić przewidziany termin przydatności. Pewność szczelnego zamknięcia, którą daje airless, producenci wykorzystują również do ograniczenia stosowania substancji konserwujących, gdyż zminimalizowane zostaje oddziaływanie czynników zewnętrznych wchodzących w reakcje z medium. 

Do ostatniej kropli

Ważną cechą airless’ów jest możliwość wydobycia całej zawartości opakowania. Niezależnie od tego, czy konsument hołduje zasadom minimalizmu, trendowi zero-waste, czy innym poglądom sprzyjającym jemu lub planecie, jedno jest pewne - zapłacił za cały kosmetyk i w całości chce go wykorzystać. Planując opakowanie powinniśmy to uszanować. Airless’y, dzięki swojej budowie, gwarantują właśnie to, że żadne pozostałości kosmetyku nie będą musiały być wyrzucone razem z opakowaniem. 

Tłok, wewnątrz buteleczki, szczelnie przylega do jej ścianek i każde naciśnięcie aplikatora powoduje podnoszenie go ku górze, a wraz z nim podciągnięcie medium. Taka konstrukcja jest nie tylko praktyczna, ale i ekonomiczna.

Pojemność i koloryzacja – pełen wachlarz możliwości

Kolejnym istotnym aspektem w planowaniu opakowania jest jego pojemność, dopasowana do rodzaju kosmetyku. 

W ofercie Polpak Packaging znajdują się airless’y od 3 do 250 ml, w których równie dobrze będą prezentowały się próbki kosmetyków, jak i pełnowymiarowe produkty. 

Kolejnym atutem tego rodzaju opakowania jest możliwość doboru wielkości dozy, która wydobywana będzie przy jednym naciśnięciu aplikatora.  Jej wielkość należy dobrać do rodzaju kosmetyku – innej wymaga krem pod oczy, a innej balsam do ciała. Współpraca dostawcy opakowania z producentem kosmetyku, dokładne omówienie potrzeb i dopasowanie oferty stworzyć może idealne połączenie, do którego zadowolony klient będzie wracał.

Konsumentów możemy podzielić na kilka grup, tych co analizują skład kosmetyku, tych co czytają lub słuchają opinii innych użytkowników, tych, którzy od lat są wierni konkretnym produktom oraz na eksperymentatorów.

Ta ostatnia, najbardziej spontaniczna grupa to wyzwanie dla producentów. Tu możemy próbować kusić jakością, ceną, opakowaniem – jego formą i kolorem, reklamą i wszelkimi możliwymi chwytami marketingowymi.

Korzystaj z opakowania - dbaj o planetę

15% czy 30% -  takie wartości regranulatu PP mogą znaleźć się w nowym produkcie z pełną gwarancją jego jakości i wytrzymałości.

Jako jedna z pierwszych europejskich firm, Polpak Packaging na rynek opakowania i zamknięcia kosmetyczne wykonane z dodatkiem PCRu, również airlessy.

Jeśli nie mamy alternatywy dla tworzyw sztucznych, a obecnie niestety nie mamy, wykorzystajmy ten plastik, który już został wyprodukowany. 

airlessy-carne

Czytaj więcej:
Recykling 1106

W ofercie Polpak Packaging znajdą Państwo zamknięcia do opakowań: spryskiwacze, atomizery, dozowniki, kroplomierze i nakrętki. Dostarczamy również opakowania kosmetyczne takie jak: opakowania airless, słoje. Jesteśmy dostawcą poliolefinowej folii termokurczliwej

Polska