Tyskie zmienia swoje opakowanie. Na pierwszy rzut idzie wymiana etykiet na butelce od piwa. Prace nad nowymi etykietami trwały dwa lata.
Tyskie to lider na krajowym rynku piwnym. Od kilkunastu dni jego butelki zyskały nowe opakowania. Na nowych etykietach unowocześniono i uwypuklono główne symbole marki, takie jak: korona, szarfa, medale i wizerunek browaru.
Odnowione opakowanie wyróżnia się m.in. pionowym napisem na tzw. krawatce w górnej części butelki oraz nietypowo wyciętą główną etykietą, która na górze ma kształt korony. Właśnie korona ma stać się głównym symbolem marki. Kształt butelki pozostał na razie niezmieniony. Prace nad zmianą opakowania trwały dwa lata. - Kto nie zmienia opakowania, ten robi krok wstecz, narażając produkt na to, że się zestarzeje i straci zainteresowanie konsumentów - wyjaśnia Tomasz Kanton manager w Kompanii Piwowarskiej, która jest właścicielem Tyskiego.