RubPlast Expo to nowe wydarzenie na rynku tworzyw sztucznych. W dniach 18-20 listopada w Sosnowcu w centrum wystawienniczym Expo Silesia odbędzie się druga edycja targów. Wystawa obejmie produkty, usługi i technologie w dwóch branżach: przetwórstwa tworzyw sztucznych i gumy. Zaprezentowane zostaną m.in. maszyny i urządzenia dla przetwórstwa gumy i tworzyw sztucznych, recyklingu odpadów, produkty z tworzyw sztucznych, materiały wzmacniające, a także żywice, elastomery, surowce, składniki, komponenty.
Organizator imprezy spółka Kolporter Expo i nasz wortal Plastech.pl przygotowały dla przedsiębiorstw z branży tworzyw sztucznych wspólną ofertę. Potrwa ona do 15 marca.
Kolporter Expo oferuje stoisko ekspozycyjne - informacyjne o powierzchni 6 mkw. w standardowej zabudowie wyposażone w ladę informacyjną, okrągły stolik, dwa krzesła, a w bonusie specjalnym bezpłatny link do strony internetowej firmy w elektronicznym wykazie listy wystawców oraz jeden moduł reklamy w katalogu targowym.
Z kolei Plastech wszystkim firmom, które jeszcze nie zgłosiły się do udziału w sosnowieckich targach, a zrobią to do połowy przyszłego miesiąca, gwarantuje wpis Pakiet Biznes Plus w naszym Katalogu Firm. Jeśli firma posiada już taki wpis w Katalogu Plastech.pl, wówczas otrzyma go w wersji angielskiej w serwisie Plastech.biz.
Co oznacza dla firmy taki wpis? Oto zalety:
- Pełne dane teleadresowe dostępne dla wszystkich użytkowników
- Opis działalności
- Logo
- 2 zdjęcia
- Przypisanie firmy do pięciu kategorii katalogu
- Możliwość dodawania ofert B2B z logo
- Rotacyjna prezentacja logo na stronie głównej
- Prezentacja logo przy ofercie B2B
- Prezentacja nad wpisami Start
- prezentacja ofert B2B nad ofertami firm z pakietu Start
Połączona oferta Kolportera Expo i Plastech.pl kosztuje 1698 zł netto.
- Prasa, radio i telewizja bombardują nas informacjami o kryzysie globalnym. Nawet jeśli jeszcze nie odczuliśmy jego skutków, obawiamy się ich. Jak uchronić nasz biznes? Jak wyjść z tej sytuacji obronną ręką? Od dawna wiadomo, iż udział w targach to najtańsza i najbardziej efektywna forma pozyskania nowych klientów. Już teraz, na kilka miesięcy przed Targami Przemysłu Tworzyw Sztucznych i Gumy RubPlastEXPO oraz Targami Hydrauliki, Automatyki i Pneumatyki HAPexpo proponujemy proste i skuteczne działania. Zamówienie punktów informacyjnych pozwoli firmom zminimalizować koszty wystawiennicze. Ale to nie wszystko. Wystawcy muszą być jeszcze widoczni, a taką sytuację zapewni połączenie sił z portalem branżowym Plastech.pl. Internet to wszak potęga - mówi Agnieszka Białas z firmy Kolporter Expo, odpowiedzialna za organizację RubPlastu.