Dobrze znana na polskim rynku tworzyw sztucznych firma DospelPlastics zmienia swoją nazwę. Nowa to Plastigo.
Już od początku nowego roku funkcjonująca do tej pory na rynku marka DospelPlastics zostanie zastąpiona nową marką Plastigo. Główny powód to chęć stworzenia nazwy, która byłaby przeznaczona i kojarzona wyłącznie z branżą tworzyw sztucznych. Dotychczas bowiem Dospel funkcjonował na kilku rynkowych obszarach.
- Nowa marka Plastigo została zbudowana na wartościach i dorobku marki DospelPlastics, która wyróżniała się swoistym, opiekuńczym podejściem do Klientów. Obecnie, już jako Plastigo, postanowiliśmy jeszcze bardziej skoncentrować się na aspekcie opieki nad naszymi obecnymi jak i potencjalnymi klientami. Zgodnie z tą filozofią ustanowiliśmy hasło - slogan, który również będzie identyfikował nasza nową markę Plastigo. Slogan ten brzmi „Wsparcie w standardzie”. Jest on obietnicą, jaką składamy naszym kontrahentom, dotyczącą należytego podejścia do procesu sprzedaży, konsultacji, wsparcia w trakcie rozwiązywania problemów technologicznych czy bezproblemowego usuwania awarii. W trakcie kolejnych lat mamy w planach wprowadzenie szeregu elementów, które w pełny sposób urzeczywistnią nasz zamysł co do wizerunkowej identyfikacji naszej nowej marki Plastigo - tłumaczy Adam Szubert z Dospel Plastics od nowego roku Plastigo.
Proces zmiany wizualizacji marki jest z natury rozłożony w czasie. Koniec operacji rebrandingu zaplanowany został z końcem pierwszego kwartału 2010 roku.
Warto też wiedzieć, że zmianie nie uległa struktura własności. Marka Plastigo jest własnością firmy AstenGroup, która była właścicielem marki DospelPlastics od jej powstania. - Bez strukturalnych zmian pozostaje również układ funkcjonalny Działów obsługujących naszych Klientów – Działu Sprzedaży oraz Działu Serwisu – dodaje Adam Szubert.
Plastigo
Maszyny do przetwórstwa tworzyw sztucznych: wtryskarki, peryferia, roboty, taśmociągi, mieszalniki
Polska, 42-200 Częstochowa, Bór 77/81