
Już od początku nowego roku funkcjonująca do tej pory na rynku marka DospelPlastics zostanie zastąpiona nową marką Plastigo. Główny powód to chęć stworzenia nazwy, która byłaby przeznaczona i kojarzona wyłącznie z branżą tworzyw sztucznych. Dotychczas bowiem Dospel funkcjonował na kilku rynkowych obszarach.
- Nowa marka Plastigo została zbudowana na wartościach i dorobku marki DospelPlastics, która wyróżniała się swoistym, opiekuńczym podejściem do Klientów. Obecnie, już jako Plastigo, postanowiliśmy jeszcze bardziej skoncentrować się na aspekcie opieki nad naszymi obecnymi jak i potencjalnymi klientami. Zgodnie z tą filozofią ustanowiliśmy hasło - slogan, który również będzie identyfikował nasza nową markę Plastigo. Slogan ten brzmi „Wsparcie w standardzie”. Jest on obietnicą, jaką składamy naszym kontrahentom, dotyczącą należytego podejścia do procesu sprzedaży, konsultacji, wsparcia w trakcie rozwiązywania problemów technologicznych czy bezproblemowego usuwania awarii. W trakcie kolejnych lat mamy w planach wprowadzenie szeregu elementów, które w pełny sposób urzeczywistnią nasz zamysł co do wizerunkowej identyfikacji naszej nowej marki Plastigo - tłumaczy Adam Szubert z Dospel Plastics od nowego roku Plastigo.
Proces zmiany wizualizacji marki jest z natury rozłożony w czasie. Koniec operacji rebrandingu zaplanowany został z końcem pierwszego kwartału 2010 roku.
Warto też wiedzieć, że zmianie nie uległa struktura własności. Marka Plastigo jest własnością firmy AstenGroup, która była właścicielem marki DospelPlastics od jej powstania. - Bez strukturalnych zmian pozostaje również układ funkcjonalny Działów obsługujących naszych Klientów – Działu Sprzedaży oraz Działu Serwisu – dodaje Adam Szubert.