
Zewnętrzna butelka może pochwalić się pojemnością 0,7 l. Druga jest odpowiednio mniejsza, tak by mogła zmieścić się do tej większej. Obydwa opakowania zostały stworzone z PET i są przeznaczone na potrzeby sektora napojów alkoholowych. Napełniana trunkami jest oczywiście mniejsza, wewnętrzna butelka.
Skąd pomysł na to, by całość projektu opracowywanego przez Greiner Packaging składała się z dwóch odrębnych opakowań? Przede wszystkim chodzi o możliwość stworzenia jak największej przestrzeni, którą następnie można wykorzystać dla celów promocyjnych i jak najmocniej pokryć barwnymi etykietami.
Taka konstrukcja butelek i użycie PET ogranicza ryzyko stłuczenia. Projekt przygotowany przez Greiner Packaging przynosi też dość istotną zaletę technologiczną. Oto bowiem powietrze zamknięte między zewnętrzną i wewnętrzną butelka stanowi naturalną warstwę termoizolacyjną.
Greiner Packaging jest uznanym międzynarodowym producentem opakowań z tworzyw sztucznych. W Polsce firma może pochwalić się rocznym obrotem na poziomie ponad 160 mln zł. Zatrudnia ponad 500 osób.