Shrink sleeve stosowane przez producentów alkoholi

Shrink sleeve stosowane przez… Nowy trend na rynku opakowaniowym. Coraz powszechniejsze staje się wzbogacanie designu opakowań, w których sprzedawany jest markowy alkohol o tzw. rękawy typu shrink sleeve. Ostatnio tak właśnie postąpił m.in. Polmos Lublin, producent wyrobów spirytusowych i właściciel marki Advocaat Żołądkowa Gorzka.

Od niedawna na sklepowych półkach spotkać można przyozdobiony w zupełnie nowe szaty likier Advocaat Żołądkowa Gorzka. To efekt współpracy Polmos Lublin z firmą Masterpress, która jest absolutnym pionierem w naszym kraju jeśli chodzi o produkcję opakowań shrink sleeve w technologii flexo na foliach PVC, PET i OPS. Dysponuje możliwościami sporządzenia nadruków w ośmiu kolorach. To zasługa m.in. używanych przez firmę maszyn włoskiej firmy Gidue. Technologię shrink sleeve rozwija już od pięciu lat.

Shrink sleeve, w które wzbogacono opakowanie likieru przynosi możliwość m.in. całkowitego pokrycia opakowania. Pozwala to na wykorzystanie całej powierzchni do druku.

Shrink sleeve, Advocaat Żołądkowa Gorzka

Etykieta full body label zabezpiecza przed rozsypaniem opakowań szklanych stłuczonych w sklepie czy podczas transportu, a także chroni opakowany produkt przed działaniem promieni słonecznych. Charakteryzując w najprostszy sposób shrink sleeves należy napisać, że są one powierzchniowymi obwodowymi etykietami sklejonymi w kształcie rękawa.W wyniku działania ciepła zaciskają się one wokół danego wyrobu.

Rozwiązanie to jest odpowiedzią na pojawiające się coraz częściej zapotrzebowanie na etykietowanie pojemników o nieregularnych kształtach. Do tej pory w naszym kraju najczęściej z opakowań shrink sleeve korzystają producenci jogurtów, napojów, produktów sprzedawanych w słoikach, różnego rodzaju kubkach. Od pewnego czasu jednak za tą tendencję podążają także sprzedawcy alkoholu.

Czytaj więcej:
Etykiety 165