Zalety i użyteczność etykiet shrink sleeve doceniane są już nie tylko przez producentów, którzy coraz powszechniej stosują je w opakowaniach swoich wyrobów, czy przez klientów - chętnie sięgających po atrakcyjnie wyglądające produkty. Specjaliści branży opakowań także uznają ich wysokie walory użytkowe, czego przykładem jest Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich przyznany podczas ostatniej edycji targów TAROPAK firmie Masterpress - białostockiemu producentowi etykiet shrink sleeve.
Wyprodukowana przez Masterpress promocyjna etykieta z folii termokurczliwej dla jogurtu pitnego Bakoma Twist spotkała się z uznaniem jury, które wysoko oceniło zastosowane przy produkcji etykiety innowacyjne rozwiązania techniczne oraz doskonałą jakość wykonania.
Etykieta została wydrukowana w 8 kolorach w technice fleksograficznej. Jej cechą charakterystyczną jest to, że obejmuje ona całą powierzchnię butelki, również nakrętkę, z którą połączona jest za pomocą perforacji. Rozwiązanie zastosowane przez Masterpress sprawdziło się znakomicie. Unikalny siedmioznakowy kod promocyjny, który podczas trwania promocji należało wysłać SMS-em na numer wskazany przez organizatorów loterii, został wydrukowany na odwrotnej stronie paska folii chroniącego nakrętkę - wystarczyło tylko przerwać perforację.
- Zdobycie Złotego Medalu MTP to dla nas wielki zaszczyt, - mówi Mirosław Żywicki, Prezes Masterpress Sp. z o.o., i dodaje - Co ważniejsze jednak, jest to potwierdzenie, że decyzja sprzed kilku lat o wdrożeniu w naszej firmie technologii produkcji etykiet shrink sleeve, choć obarczona ryzykiem, była właściwa. Dowodem na to jest zresztą nie tylko ta nagroda, ale również rosnąca ilość producentów, których strategie marketingowe przewidują stosowanie etykiet termokurczliwych - w tym również tych wyprodukowane przez Masterpress - dla uatrakcyjnienia wyglądu swoich produktów i osiągnięcia lepszych efektów sprzedażowych.
Więcej informacji: www.masterpress.com.pl