W ramach workShops przewidziano ponad 20 godzin wykładów. Poniżej zamieszczamy pełny harmonogram:
4 kwietnia 2017r. (wtorek) - Hala zielona
10:30 - 11:00 Projektowanie opakowań 5D na przykładzie serii piw Manufaktury Piwnej dla Biedronki.11:00 - 11:40 Projektowanie strukturalne opakowań dla FMCG.
11:40 - 12:00 Opakowania premium - język wizualny, symbole.
12:00 - 12:30 Dlaczego wartość jest na zewnątrz, a nie w środku?
12:30 - 13:00 Repozycjonowanie marki na rynku, poprzez wprowadzenie opakowania typu Premium - case study Roleski.
13:00 - 13:30 Sztuka uszlachetniania folią - zabezpieczenie i komunikacja marki.
13:30 - 14:30 Wiodące firmy opakowaniowe w Polsce.
Wyniki pierwszego rankingu firm opakowaniowych
14:30 - 15:00 Wręczenie nagród w konkursie "Strefa Studenta"
4 kwietnia 2017r. (wtorek) - Hala niebieska
10:30 - 11:00 Odzwierciedlenie natury w opakowaniu - jak powstawał projekt.11:00 - 12:00 Wiodące tendencje w projektowaniu opakowań piw.
12:00 - 12:30 Sztuka uszlachetniania folią.
12:30 - 13:00 Standy PoS w promocji produktowej. Najlepsze praktyki.
13:00 - 13:30 Zdolność patentowa.
13:30 - 14:00 Opakowania kosmetyczne – wczoraj, dziś, jutro.
14:00 - 14:30 Projektowanie przyjemne jak jedzenie czekolady.
14:30 - 15:00 Najnowsze rozwiązania w inspekcji wizyjnej opakowań EyeC.
15:00 - 15:30 Design opakowań kosmetycznych - wyzwania dla projektantów.
5 kwietnia 2017r. (środa) - Hala zielona
10:30 - 11:00 Budowanie marek przez opakowania. Na przykładach11:00 - 11:30 Sztuka uszlachetniania folią – narzędzia w procesie dekoracji.
11:30 - 12:00 Po co firmie strategia sprzedaży?
12:00 - 12:30 Trendy wzornicze w projektowaniu opakowań farmaceutycznych.
12:30 - 13:00 Jak marki budują zaangażowanie Millenialsów wykorzystując opakowanie?
13:00 - 13:30 How brands can succeed in a fast changing world.
13:30 - 14:00 Unboxing experience: how can we make most of it with packaging?
14:00 - 14:30 Jak nie bać się rebrandingu opakowań i wykorzystać szansę.
14:30 - 15:00 Weryfikacja dokumentacji dla opakowań do kontaktu z żywnością, kosmetykami i farmaceutykami.
5 kwietnia 2017r. (środa) - Hala niebieska
10:30 - 11:00 How to develop the Packaging Industries11:00 - 11:30 Talking Things - Etykiety Przyszłości.
11:30 - 12:00 Jakich błędów unikać w procesie tworzenia skutecznych opakowań?
12:00 - 12:30 Neuromarketing w badaniach opakowań.
12:30 - 13:00 Opakowania - ochrona prawna wyglądu opakowania.
13:00 - 13:30 The Haze - fenomen czarnej butelki.
13:30 - 14:00 Czy wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań w opakowaniach naprawdę się opłaca?
14:00 - 14:30 Pozycjonowanie marki poprzez design opakowania.
14:30 - 15:00 Filozofia autentyczności i zakotwiczenia: trendy w projektowaniu nie tylko opakowań.