Styropian.men - akcja edukacyjna Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu (PSPS) wraca na Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury Budma w Poznaniu. Jak przed rokiem, Gwiazdy Termoizolacji: Styropian Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy można spotkać przy stoisku wystawienniczym PSPS - nr 4 w Pawilonie 7.
- Styropian.men przebojem zdobył ubiegłoroczne Targi Budma i na pewno podobnie będzie tym razem. Nasza akcja w nowatorski sposób pokazuje konsumentom, jak wiele zalet ma styropian, jak uniwersalnym jest wyrobem i jak szerokie ma zastosowanie. Staramy się zwrócić uwagę odbiorców na cechy styropianu zależnie od jego przeznaczenia, ponieważ to właśnie prawidłowy dobór parametrów płyt zapewnia energooszczędność naszych domów, ciepło i trwałość naszych ścian, podłóg i dachów czy wreszcie czyste powietrze w naszym otoczeniu - mówi prezes PSPS Kamil Kiejna.
Jak tłumaczy szef PSPS, bohaterowie akcji Styropian.men obrazują najważniejsze cechy styropianu:
- Skuteczność i niezawodność: Styropian Biały - lider i medalista w biało-czerwonych barwach, od kilkudziesięciu lat najchętniej wybierany produkt do termoizolacji polskich domów.
- Energooszczędność i innowacyjność: Styropian Szary - produkt przyszłości, awangardowy, wydajny i inteligentny, jest odpowiedzią na rosnące wymagania budownictwa energooszczędnego. Dzięki niskiej lambdzie wynoszącej nawet 0,031 W/mK pozwala nawet o 30 % zmniejszyć grubość izolacji bez straty dla jej efektywności.
- Trwałość i wytrzymałość: Styropian Twardy - odporny, sprawdzony i pewny. Dzięki wysokiej odporności na ściskanie zapewnia trwałość i bezpieczeństwo obciążonych podłóg, parkingów, dachów i stropodachów.
- Niska nasiąkliwość i odporność na niesprzyjające warunki: Styropian Wodoodporny - specjalistyczne płyty EPS znajdują zastosowanie przy izolacji fundamentów, piwnic i innych miejsc czy elementów poniżej poziomu gruntu. Wyrób ten radzi sobie z długotrwałym działaniem wody i nie pozwala na rozwój grzybów i bakterii, zachowując przy tym parametry izolacyjne.
- Dzięki uniwersalności i nietuzinkowej formule Styropian.men udało nam się dotrzeć z wiedzą, jak dobierać styropian, do bardzo licznych odbiorców. Targi Budma stwarzają ku temu kolejną możliwość, z której jak co roku chętnie korzystamy - podsumowuje prezes Kiejna.
Bohaterów akcji edukacyjnej Styropian.men spotkać można na Targach Budma 2019 w dniach 12-14 lutego 2019 r. Relację z Poznania można na bieżąco śledzić na profilu kampanii PSPS na Facebooku https://www.facebook.com/styropian.men/.
Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu, działające od 2010 roku, zrzesza wiodących na polskim rynku producentów izolacyjnych płyt styropianowych stosowanych w budownictwie. Organizacja współtworzy normy techniczne i przepisy prawne dotyczące produkcji i zastosowań styropianu do termoizolacji w budownictwie. Stowarzyszenie współdziała z krajowymi i zagranicznymi organizacjami branży budowlanej, instytucjami naukowo-technicznymi, organami administracji państwowej i samorządowej na rzecz rozwoju produktów styropianowych oraz ich zastosowań. PSPS podejmuje liczne działania na rzecz jakości styropianu dla budownictwa na polskim rynku, wspiera i upowszechnia zasady uczciwej konkurencji oraz dobre standardy na rynku budowlanym. PSPS reprezentuje polską branżę styropianu w Europejskim Stowarzyszenia Producentów EPS (EUMEPS).