Osoby odwiedzające targi Labelexpo Europe 2019 jako pierwsze zapoznają się z najnowszymi przełomowymi technologiami Avery Dennison, które zostaną zaprezentowane na pokazie na targach Expo w Belgii w dniach 24 - 27 września br.
- Dzięki długotrwałemu zaangażowaniu i inwestycjom firmy w materiałoznawstwo oraz B+R możemy wprowadzić na rynek przełomowe rozwiązanie w dziedzinie klejów - powiedział Jeroen Diderich, wiceprezes i dyrektor generalny działu Label and Graphic Materials Europe.
Więcej informacji na temat tej innowacji zostanie ujawnionych podczas pokazu. Według Didericha jest to jedna z wielu ekscytujących innowacji, które zostaną przedstawione w ramach obszaru tematycznego "Zmieniamy świat materiałów".
"Świat nauki" to okazja do spotkania z wiodącymi pionierami w obszarze B+R i ekspertami technicznymi. Podczas pokazu będzie się można dowiedzieć więcej o naszych nowych rozwiązaniach w zakresie materiałów, a także o kolejnej przełomowej technologii produktów, która zostanie przedstawiona podczas pokazu", powiedział Diderich. Pokaz będzie się składał z obszarów tematycznych: "Zrównoważony świat", "Połączony świat" oraz "Świat wyobraźni".
Świat nauki będzie obejmował innowacje zaprojektowane z myślą o rozszerzaniu możliwości biznesowych dla producentów, tj.:
- Portfolio motoryzacyjne - oferujące kompletny i zatwierdzony przez producentów OEM asortyment produktów; obejmujące kluczowe trendy, tj. pojazdy elektryczne czy obniżanie masy pojazdów; odznaczające się niską minimalną ilością zmówienia oraz szybkim czasem realizacji. Plus wiedza i sprzęt, który przyspiesza, ułatwia i pomaga w zapewnieniu kwalifikacji.
- Klej w łańcuchu chłodniczym - obejmuje pierwszy w branży klej Avery Dennison, który może być stosowany w temperaturach o wartości -50 °C i który mocno się trzyma w temperaturze nawet do -196 °C. Klej chroni jakość produktów farmaceutycznych i tkanek ludzkich poprzez obniżenie potrzeby zmian temperatury, ograniczając straty i margines błędu dzięki zapewnieniu, że etykiety identyfikacyjne pozostaną na miejscu.
- Luminescencyjna powłoka - do etykiet farmaceutycznych, której nie można przegapić. Powłoka wierzchnia oferuje luminescencję wykrywaną przez promieniowanie UV w dowolnych klejach i foliowych materiałach wierzchnich Avery Dennison, ułatwiając wykrywanie na wszystkich podłożach poprzez wybór koloru niebieskiego, czerwonego lub żółtego. Producenci mogą nabyć folie luminescencyjne z powłoką wierzchnią z dowolnym klejem lub materiałem wierzchnim, unikając złożoności związanej z dodawaniem lakieru na prasę. Ta przełomowa powłoka wierzchnia umożliwia również ochronę marki na etykiecie.
Te oraz inne innowacje, które mają zostać wprowadzone przez Avery Dennison, zostały zaprojektowane z myślą o napędzaniu wzrostu producentów etykiet i spełniają wymogi obowiązujące w branży farmaceutycznej i motoryzacyjnej, a także standardy określone w najnowszych przepisach UE. - Konkurencja nadal rośnie, więc nasze materiały oferują nowe możliwości biznesowe oraz dobry wynik końcowy dla klientów - powiedział Diderich. - Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty i rozwiązania wzmacniały wydajność i ograniczały wpływ na środowisko, wspierając jednocześnie rozwój. O to właśnie chodzi w haśle "Zmieniamy świat materiałów".
Na temat wyżej wymienionych produktów będzie można porozmawiać z przedstawicielami Avery Dennison na stoisku #A31 w Hali wystawowej 5.
Avery Dennison Corporation to firma działająca w obszarze materiałoznawstwa i produkcji, specjalizująca się w projektowaniu i produkowaniu różnego rodzaju etykiet i materiałów funkcjonalnych. Produkty firmy, które są stosowane w niemal każdej branży, obejmują samoprzylepne materiały do zastosowania w etykietach i aplikacjach graficznych, taśmy i inne rozwiązania w zakresie połączeń klejowych do zastosowania w branży przemysłowej, medycznej i detalicznej, oznaczenia, etykiety i ozdoby odzieży, a także rozwiązania w zakresie identyfikacji radiowej (RFID) wykorzystywane na rynku odzieży orz na innych rynkach. Firma posiada siedzibę w Glendale w stanie Kalifornia i zatrudnia około 30 000 pracowników w ponad 50 krajach. W 2018 roku firma odnotowała sprzedaż na poziomie 7,2 miliarda dolarów.