Dwie hale wystawiennicze, dwa razy więcej atrakcji – tak w telegraficznym skrócie wygląda zbliżająca się edycja największego i najważniejszego wiosennego wydarzenia branży opakowań w tej części Europy, czyli 8. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się w EXPO XXI Warszawa w dniach 12-13 kwietnia.
Packaging Innovations –z każdym rokiem coraz większe!
W ciągu zaledwie 8 lat Targi Packaging Innovations zyskały markę jednego z najważniejszych spotkań branży w tej części Europy oraz jedynej wiosennej imprezy o tym charakterze w Polsce – co zgodnie podkreślają przedstawiciele zarówno polskich jak i zagranicznych firm. Każdego roku biorą w nich udział tysiące zwiedzających – osoby podejmujące decyzje związane z wyborem opakowań i linią promocyjną produktów. Często właśnie te wybory stanowią o sukcesie komercyjnym danego produktu.Rekordowo prezentuje się liczba tegorocznych wystawców [sprawdź listę>>]. Zainteresowanie udziałem w wydarzeniu było tak duże, że organizatorzy poszerzyli ekspozycję o dodatkową halę. Kontaktom biznesowym towarzyszą dwie strefy workShops, gdzie prowadzone będą bezpłatne wykłady oraz warsztaty przygotowane przez branżowych ekspertów. Gościem specjalnym będzie m.in. jeden z najsłynniejszych polskich twórców okładek płyt muzycznych – Grzegorz Piwnicki (Forin).
Jak opakować produkty?
To pytanie zadaje sobie wielu dyrektorów kreatywnych, product managerów, pracowników działów marketingu i właścicieli małych firm. Odpowiedź poznamy 12 kwietnia podczas całodniowych warsztatów, gdzie praktycy opowiedzą o tym, w jaki sposób opakowanie pozycjonuje produkt i markę, czym jest świadomy design i jak projektować opakowania skuteczne. Będzie można zapoznać się także z nowościami w zakresie uszlachetnień i dowiedzieć się, jakie efekty przynoszą różne metody zdobienia druku. Ciekawym tematem będą też rozwiązania do zabezpieczania produktu i ochrony marki, które można wprowadzać przy cyfrowym zadruku opakowań.Wiedza zostanie ugruntowana i uzupełniona podczas workShopów. Dowiemy się więcej m.in. na temat rebrandingu marki Żubr, o sztuce budowania silnej ikonicznej marki, o tym, jak zwiększyć sprzedaż przez zastosowanie odpowiedniego opakowania.
Młodzi, zdolni, perspektywiczni
Targom od 5. edycji towarzyszy Strefa Studenta, w której prezentują się najzdolniejsi projektanci opakowań młodego pokolenia, wyłaniani w drodze konkursu. Mogą w nim wziąć udział osoby do 26 roku życia, niezwiązane zawodowo z firmami zajmującymi się projektowaniem opakowań lub też z ich produkcją. Wystarczy zgłosić swoje niezwykłe opakowanie do 11 marca i zdobyć serca głosujących. Sam udział w Strefie to doskonała okazja, by zwrócić na siebie uwagę całej branży opakowań w naszym kraju. Co ważne, projekty ze Strefy często trafiają później na taśmę produkcyjną.W królestwie innowacji
Targi Packaging Innovations to miejsce, gdzie od lat prezentowane i kreowane są trendy w branży opakowań. Wystawcy z Polski i zagranicy prześcigają się w prezentacji niezwykłych rozwiązań. Podczas zbliżającej się edycji Targów poznamy m.in. opakowanie wyprodukowane w 100% z odpadów kamiennych oraz materiałów recyklingowych, pierwszą zgrzewarkę indukcyjną z ekranem dotykowym, zalety systemu BAG–IN–BOX, czyli nowatorskiego sposobu transportu surowców i produktów płynnych, wielofunkcyjne pojemniki cylindryczne oraz najnowsze i ekologiczne rozwiązanie do ochrony produktów przed wstrząsami, jakim jest innowacyjne połączenie papieru kraft o strukturze plastra miodu z bibułą zabezpieczającą delikatne powierzchnie przed zarysowaniami.A co jeszcze czeka na tych, którzy w dniach 12-13 kwietnia odwiedzą Targi Packaging Innovations w EXPO XXI Warszawa? Warto sprawdzić na stronie www.packaginginnovations.pl
Lista wystawców
Rejestracja zwiedzających