
Z przeprowadzonych przez zespół organizatorów targów rozmów z uczestnikami Poligrafii 2015 wynika, że wystawcy nie tylko prześcigają się w pomysłach na swoje ekspozycje, ale wyrażają także duże zaciekawienie kierunkiem zapowiadanych zmian. Wynika to głównie z tego, iż w tym roku organizatorzy postawili na tematy związane wyłącznie z branżą poligraficzną.
Nowa koncepcja targów spowodowała także wzrost zainteresowania targami ze strony zwiedzających - już teraz liczba profesjonalistów, którzy zarejestrowali się na stronie www.mtp24.pl i wygenerowali bilet na targi, jest dwukrotnie większa niż podczas poprzedniej edycji.
Z newsletterów, biuletynów oraz z uruchomionej w serwisie internetowym organizatora sekcji "Tak, jestem na Poligrafii" można się dowiedzieć między innymi o tym, kto i z jakich powodów postawił na Poligrafię 2015, o tym, jakie kierunki rozwoju branży obserwują wystawcy oraz jaką szczególną ofertę zaprezentują na swoich stoiskach w Poznaniu.
- Jakość, jakość i jeszcze raz jakość - to motywacja, cel i strategia zbliżającej się edycji targów Poligrafia, które pozbawione przypadkowych zwiedzających, niesprzyjającej koncepcji wydarzeń towarzyszących oraz tematycznych rozbieżności skoncentrują się wyłącznie na branży poligraficznej - podkreśla Piotr Kamiński. - Rozpoczynamy nową erę druku opartą na innowacyjnych technologiach, nieograniczonych możliwościach i szansach rozwoju w dziedzinach, które do tej pory mogły wydawać się nieosiągalne.
Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej organizatora targów.