Internetowe targi stworzone przez specjalistów w dziedzinie polimerów do pracy w ruchu, przyciągnęły już ponad 10 000 klientów.
Firma igus, której polski odział mieści się w Warszawie, w ciągu ostatnich siedmiu miesięcy wprowadziła na rynek ponad 120 innowacyjnych produktów ze swojego 400-metrowego stoiska wybudowanego w siedzibie firmy w niemieckiej Kolonii.
Radomir Ochocki, dyrektor zarządzający firmy igus Polska, producenta systemów e-prowadników i polimerowych łożysk ślizgowych, odbył wiele spotkań z klientami z Polski podczas targów online.
- Na spotkania zazwyczaj zapraszamy eksperta ds. produktu z Kolonii, który jest naszymi oczami na stoisku i zabiera nas w trasę. Chociaż wolimy kontakt twarzą w twarz, ta cyfrowa alternatywa okazała się popularna i skuteczna, a od jej wprowadzenia, na naszych targach powitaliśmy już ponad 10 000 klientów z całego świata - komentuje Radomir Ochocki.
- Kiedy w wyniku pandemii kolejne targi były odwoływane, szybko stało się jasne, że musimy działać niestandardowo i zaprojektować alternatywę, która będzie jak najbardziej zbliżona do prawdziwej wystawy. Te targi online są teraz kluczowym elementem wsparcia cyfrowego, które oferujemy naszym klientom.
Stoisko targowe w ruchu
Ta internetowa wystawa, zatytułowana "Technologia w górę, koszty w dół. To nasza praca" prezentuje ofertę igus obejmującą m.in. rozwiązania do niskokosztowej automatyzacji, technologię łożysk ślizgowych oraz system autoglide 5, który bezpiecznie prowadzi kable i węże na duże odległości, będąc jednocześnie ekonomicznym rozwiązaniem. To tu odbyły się konferencje prasowe, premiery produktów i rozstrzygnięcie konkursu vector 2020, który honoruje inspirujące rozwiązania z zakresu systemów e-prowadnikowych z przewodami. Zorganizowane zostały również seminaria online, podczas których klienci mogli dowiedzieć się o najnowszych osiągnięciach w dziedzinie trybopolimerów - od planowania projektów przez wsparcie montażowe, po recykling i metody druku 3D.
Zainteresowani produktami i możliwością ich przetestowania mogą zamówić bezpłatne próbki produktów tuż po wizycie na stoisku.
- Na standardowych targach zwykle muszę czekać na swoją kolej, zaś tu jest inaczej. Można łatwo i szybko zarezerwować termin, a prezentacja produktu jest zwięzła i dostosowana do moich potrzeb - skomentował jeden z klientów biorących udział w wydarzeniu.
Oprócz 10 000 spotkań z klientami, ponad 53 000 odwiedzających przeszło przez wirtualną wersję stoiska igus, które jest online'owym odzwierciedleniem tej rzeczywistej wystawy.