Targi interpack 2008 już w kwietniu

Targi interpack 2008 już w… Mniej niż pół roku zostało do największych opakowaniowych targów na świecie interpack. Odbędą się one w niemieckim Düsseldorfie i zgromadzą blisko 2,7 tys. wystawców z całego świata. W tym gronie będą również firmy z Polski. Wielkie odliczanie dni, dzielących nas od tej imprezy rozpoczęło się wczoraj w Warszawie przy okazji specjalnego spotkania zorganizowanego przez społkę A.S Messe Consulting.

Interpack, czyli Międzynarodowe Targi Maszyn Pakujących, Opakowań i Maszyn Cukierniczych odbywają się co trzy lata w Düsseldorfie. Kolejną, 18 już edycję zaplanowano w dniach 24 – 30 kwietnia 2008 r. Zdaniem organizatorów – spółki Messe Düsseldorf – przyszłoroczny interpack będzie największy w swojej 50 - letniej historii. Wczoraj w Warszawie odbyło się spotkanie promujące to wydarzenie.

- Przez siedem targowych dni goście interpack PROCESSES AND PACKAGING 2008 będą mieć okazję do dogłębnego zapoznania się z najnowszymi procesami i trendami opakowaniowymi w dziedzinie produktów spożywczych i napojów, słodyczy i pieczywa, farmacji i kosmetyków, a także nie spożywczych dóbr konsumpcyjnych oraz przemysłowych - mówił Michael Degen z Messe Düsseldorf. - Zwiedzający będą też mogli nawiązać nowe kontakty zawodowe. Interpack jak na wiodące w świecie targi branżowe przystało zaprezentuje innowacje całego łańcucha tworzenia wartości. Dzięki temu impreza stworzy niepowtarzalny, kompletny pakiet dla wszystkich, którzy poszukują rozwiązań swoich bieżących oczekiwań wobec opakowań. Najbardziej zależy nam na tym, żeby te targi były odzwierciedleniem tego co dzieje się w branży opakowaniowej. Te kilka dni ma być okresem, w którym cały światowy przemysł opakowań spotka się w jednym miejscu, by móc pokazać to, co aktualnie wyznacza kierunki rozwoju rynku opakowań.

Wszyscy, którzy odwiedzą interpack 2008 będą mieć okazję zapoznania się z kluczowymi zagadnieniami, przed którymi stoi branża opakowaniowa. Najważniejsze z nich dotyczą m.in. tego w jaki sposób zmiany demograficzne i społeczne wzmacniają trend „Convenience“, który oznacza, że opakowania muszą być coraz wygodniejsze i coraz mocniej podkreślać indywidualny charakter produktu.

Czytaj więcej:
Targi 1319