Trzy nowe opakowania koncernu Printpack

Trzy nowe opakowania koncernu… Ciekawe opakowania koncernu Printpack, jednego z globalnych producentów opakowań giętkich.

Pierwsza z innowacji firmy to ważące 10 kg opakowanie o nazwie Ganador Quad Seal. Opakowanie zostało całkowicie przeprojektowane i wzbogacone o nowe funkcje. Przede wszystkim posiada matowe wykończenie, a wydruk fleksograficzny na głębokim czarnym tle nadaje mu atrakcyjny charakter.

Dodatkowo, by poprawić kształt opakowania zastosowano nowoczesną technologię QuadSeal. Polega ona na tym, że specjalnie zaklejany klin zapewnia opakowaniu stabilniejszą formę oraz sprawia, że produkt jest łatwiejszy dla detalistów do przechowywania, transportu oraz układania na półkach sklepowych. Nie posiada tym samym dodatkowych usztywnień. Warto zwrócić uwagę, że termin "Ganador” przypisany opakowaniu oznacza w języku hiszpańskim zwycięzcę.

Opakowanie Printpack


Następna innowacja to torebka stojąca typu pouch o nazwie Bengay Zero Degrees. Produkt opakowany jest całkowicie w laminat z tworzywa giętkiego w kształcie stojącej torebki, która zastąpiła kartonowe pudełko używane wcześniej. Zaprojektowane niedawno opakowanie pozwala użytkownikom umieścić torebkę w zamrażalniku, optymalizując możliwości przechowywania produktu. Format opakowania został zmieniony, a jednocześnie nadruk fleksograficzny na poliestrze poprawił atrakcyjność wyrobu w punkcie sprzedaży. Torebka typu pouch może być zarówno postawiona jak i powieszona, dzięki czemu sprzedawcy mają więcej możliwości atrakcyjnej prezentacji towaru.

Opakowanie Printpack


Ostatnie z opakowań nosi nazw Beneful Discovery Pack. Jest to nowa odsłona produktu Nestle Purina - duża torba z rączką do trzymania zawierająca trzy indywidualne pojemniki z pożywieniem dla psów Beneful oraz półtora kilogramowe opakowanie suchej karmy. Torba posiada specjalne udogodnienia do ponownego zamykania i nadaje się do wielokrotnego użytku. Dzięki wykorzystaniu technologii Showpack i zastosowaniu całkowicie płaskiego dna, producent może drukować treści i grafikę na pięciu płaszczyznach, a nie tylko z przodu i z tyłu opakowania, jak to ma miejsce w przypadku typowej torebki stojącej pouch. Co więcej boczne panele mogą zawierać dodatkowe informacje o produkcie lub pozostać przezroczyste i pozwolić, by produkty znajdujące się wewnątrz opakowania były widoczne. Bez względu na wybraną konfigurację, produkt będzie zawsze zauważalny, bez względu na to czy torba stoi czy leży na półce.

Opakowanie Printpack


Wymienione opakowania wyróżnione zostały przez Amerykańskie Stowarzyszenie Opakowań Giętkich Flexible Packaging Association trzema nagrodami w tegorocznym konkursie Osiągnięcie Roku 2012. Za pierwsze opakowanie Printpack otrzymał złotą nagrodę w kategorii Doskonałość Druku, za dwa kolejne srebrne w kategorii Doskonałość Opakowania.

Czytaj więcej: