Już niebawem, w dniach 2-3 kwietnia w EXPO XXI Warszawa, odbędą się 11. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. To wydarzenie o ugruntowanej pozycji na rynku, które każdego roku odwiedzają tysiące gości z Polski i zagranicy. W ciągu dwóch dni będzie można zobaczyć ofertę ponad 200 wystawców oraz wziąć udział w licznych spotkaniach w strefach workShops. Jak potwierdzają dotychczasowi uczestnicy targów, na tym wydarzeniu trzeba być, ponieważ pokazuje ono trendy na najbliższy rok.
Przygotowania do Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations trwają cały rok. To tysiące wykonanych połączeń oraz niezliczona ilość maili. To również szczegółowo opracowywana strategia. Organizatorzy dbają o bardzo wysoki poziom wydarzenia i z każdym rokiem stawiają sobie poprzeczkę coraz wyżej. Dużo pracy poświęcane jest przygotowaniu programu towarzyszącego. Tematy dobierane są wedle klucza najbardziej aktualnych trendów na rynku. Doceniają to goście, którzy licznie uczestniczą w spotkaniach z zaproszonymi ekspertami. Warto dodać, że wszystkie prezentacje są bezpłatne, co w dobie licznie organizowanych szkoleń nie zdarza się często. Zaproszenie na wydarzenie kierowane jest tylko do osób związanych z branżą. Osoby te doceniają fakt, że podczas wydarzenia mogą podzielić się swym doświadczeniem, ale również jest to okazja do poznania swojej konkurencji. Jak przyznaje Katarzyna Banach-Kowalenko, Kierownik Zespołu Targów Packaging Innovations - największą nagrodą dla nas organizatorów jest zadowolenie gości. - Obserwujemy i rozmawiamy z nimi o tym, jakich produktów poszukują na targach, jakich wykładów i szkoleń potrzebują. Dzięki tej wiedzy jesteśmy gotowi spełnić najbardziej wymagające oczekiwania - podkreśla Katarzyna Banach-Kowalenko.
Bogata oferta wystawców
Na targach spotkamy producentów i dostawców z całego świata. Będą to przedstawiciele wielu branż, m.in.: spożywczej, kosmetycznej, farmaceutycznej i logistycznej. Warto podkreślić fakt, że na stoiskach prezentowane będą nie tylko same opakowania, ale również materiały do ich tworzenia, maszyny oraz rozwiązania logistyczne. Dzięki zróżnicowanej ofercie będziemy mogli przyjrzeć się z bliska całemu procesowi produkcyjnemu opakowania od A do Z. Ekspozycja obejmować będzie 7 stref tematycznych: Logispack, Labelling, Ekopack, Luxpack, Printing, Safetypack oraz Co-Packaging. To sprawia, że warto zaplanować sobie kilka godzin, aby w pełni przyjrzeć się poszczególnym strefom. Nazwa wydarzenia zobowiązuje, dlatego podczas targów nie zabraknie również innowacji, których w tym roku wystawcy zaprezentują ponad 50. Dużo miejsca poświęcimy trendom eko, opakowaniom transparentnym oraz typu smart.
Cała branża w jednym miejscu
- Targi Packaging Innovations to doskonała okazja do nawiązania cennych relacji biznesowych. To największa wartość wydarzenia. Z doświadczenia wiemy, że nabyte kontakty szybko owocują w przyszłości. Potwierdzają to zarówno wystawcy jak i goście. Również eksperci, którzy prowadzą szkolenia w strefach workShops podkreślają, że ich słuchacze to osoby z dużym doświadczeniem, które zawsze zadają celne pytania. Dlatego prezentacje są bardzo starannie przygotowywane, a tematyka precyzyjnie dobierana - zaznacza Katarzyna banach-Kowalenko.
Organizatorzy Targów Packaging Innovations wiedzą, jak ważne jest umiejętne połączenie teorii z praktyką, dlatego do współpracy zapraszają cenionych ekspertów. Strefa workShops w tym roku obejmie ponad 30 spotkań będących esencją specjalistycznych zagadnień i wnikliwą analizą przypadku. Wśród tematów pojawią się między innymi: Zabezpieczenie i komunikacja marki (Katarzyna Patynowska, PC Print), Współpraca z sieciami handlowymi - opakowanie jako rozwiązanie sprzedażowe (Tomasz Szacoń, Retailpoland Consulting LTD), Minimalizm w projektowaniu szaty graficznej opakowań (Antoni Łuchniak, Kółko i krzyżyk), Uwolnij swoją kreatywność z O-I: Expressions (Paweł Sabal, O-I Poland S.A.).