
Opakowanie nie jest dzisiaj już tylko dodatkiem do produktu, służącym jedynie zabezpieczeniu go przed uszkodzeniami lub zepsuciem. Stało się samodzielnym rynkowo produktem, którego wytworzenie wiąże się ze skomplikowanym procesem projektowym i produkcyjnym. Zgodnie z najnowszymi danymi Polskiej Izby Opakowań w Polsce jest ponad 4 tys. firm, związanych z branżą opakowaniową.
- Do tej pory w Polsce brakowało miejsca, gdzie firmy, związane z kreacją, produkcją, nadrukiem, etykietowaniem, znakowaniem opakowań, mogłyby zaprezentować swoją ofertę klientom, którzy w aktywny sposób poszukują niekonwencjonalnych sposobów pakowania, a tym samym wyróżnienia swoich wyrobów na półce sklepowej. Tę niszę rynkową skutecznie stara się wypełnia firma easyFairs Poland – mówi Angelika Matusik, marketing manager easyFairs Poland.
Spółka 13 i 14 kwietnia w Hali Expo XXI w Warszawie przygotowuje kolejną imprezę z cyklu easyFairs Packaging Innovations. - Targi te wyróżnia nie tylko oryginalna koncepcja organizacji imprezy: Time&Cost Effective , czyli wymierny efekt biznesowy za bardzo rozsądne pieniądze, ale przede wszystkim branżowa specyfikacja zarówno wystawców jak i odwiedzających targi. W pierwszej edycji, która, dodajmy, startowała w chwili ogólnoświatowego kryzysu, wzięło udział ponad 70 wystawców z Polski, Wielkiej Brytanii, Niemiec , Węgier, Czech i Szwajcarii. Głównymi odwiedzającymi targi były osoby podejmujące kluczowe decyzje w firmach: właściciele, dyrektorzy zarządzający, dyrektorzy sprzedaży, kierownicy produktu – dodaje Angelika Matusik.
W tym roku profil wystawców został poszerzony o przedstawicieli branży „Labelling”, czyli producentów etykiet, kodów, nalepek, urządzeń do znakowania oraz nadruku na opakowaniach oraz dostawców rozwiązań w zakresie RFID. Ponadto firma easyFairs przygotowała dwa nowe programy związane z promocją nowości produktowych i technologicznych - program „Innowacja” oraz wzmocnieniem wizerunku firm uczestniczących w targach przed, w trakcie i po imprezie – Pakiet Promocyjny (Booster Pack).