"Za punkt naszego myślenia zawsze przyjmujemy punkt widzenia naszych klientów" - ta reguła jest dla Waltera Thieme istotnym elementem sukcesu. Założona przez niego w 1992 roku firma WTH GmbH z główną siedzibą w Stade (Niemcy), jako przedsiębiorstwo dystrybucyjne dostarcza dodatki dla przemysłu przetwórstwa tworzyw sztucznych oraz gumy w krajach Unii Europejskiej. Firma jest obecna w Polsce od sześciu lat, a od roku 2011 jest tutaj reprezentowana przez polskiego przedstawiciela.
- Od początku przykładałem dużą wagę do faktu, ze zajmujemy się nie tylko handlem - podkreśla Walter Thieme, właściciel i jednocześnie dyrektor zarządzający firmy. - Naszym partnerom chcemy służyć również fachową wiedzą, ponieważ oferowane przez nas dodatki to głównie oferta dla tych klientów, którzy sami przygotowują mieszanki do dalszego ich wykorzystania. W tym celu w naszym teamie zatrudniamy także wykwalifikowanych chemików.
Firmie WTH udało się stosunkowo szybko po jej założeniu zdobyć niemałą część rynku, a tym samym zostać uznanym partnerem w przemyśle chemicznym, z ukierunkowaniem na branżę tworzyw sztucznych i gumy. Firma wprowadziła certyfikowany system zarządzania jakością DIN EN ISO 9001 z początkiem roku 1998.
- Od tamtego czasu staramy się działać w Europie, Ameryce i Azji, oferując produkowane w szczególności w Chinach oraz Indiach wysoko specjalizowane dodatki do zastosowania, poza powyższymi, także m.in. w branży klejów oraz uszczelnień - kontynuuje Thieme. - Naszym celem jest budowa i utrzymanie długofalowych relacji biznesowych zarówno z klientami, jak i z dostawcami. W obecnych, dynamicznie zmieniających się realiach gospodarczych to się zawsze opłaca.
WTH informuje swoich interesantów kompleksowo o oferowanych produktach oraz możliwych innowacjach, ponieważ decyzje o wdrożeniu specjalistycznych dodatków często nie są jedynie kwestią ceny. W szczególności zastosowanie ma tutaj maksyma, iż lepsze nierzadko bywa wrogiem dobrego, w związku z czym nawet wysoko jakościowe produkty nie zawsze są idealnym wyborem gwarantującym sukces. Aby zaoferować swoim klientom w całej Europie możliwie najwyższą jakość, firma WTH stawia także na własną markę dystrybuowanych produktów.
- Kooperując z producentami surowców oraz innymi specjalistami wpływamy na tworzenie wartości dodanej do standardowych produktów już na etapie ich wytwarzania i dalej oferujemy je jako produkt własny, nierzadko wzbogacony o dodatkowe właściwości - mówi Thieme.
Po ponad dwudziestu latach międzynarodowej dystrybucji firma osiągnęła ten poziom rozwoju, przy którym aktywność taka jest wręcz pożądana.
WTH firmą przyjazną dla klientów
- Strony:
- 1
- 2