
Celem rywalizacji Bottled Water World Awards jest nagradzanie innowacji w sektorze butelkowanych wód mineralnych. "Wave 66" jest owocem współpracy pomiędzy znanym fińskim projektantem Antti Eklundem a Tomim Gronforsem, dyrektorem zarządzającym firmy Veenwater oraz pracownikami centrum projektowego Owens - Illinois w niemieckim Holzminden. Po wprowadzeniu produktu na rynek pierwsza partia wody źródlanej VEEN Velvet w butelce "Wave 66" sprzedała się w ciągu trzech dni.
Butelka "Wave 66" została zwycięzcą czwartej edycji konkursu. Tym samym jej producent, koncern O-I potwierdził pozycję lidera i innowatora w dziedzinie designu. Jego produkty zajęły bowiem dwa pierwsze miejsca w rywalizacji o miano "najlepszej szklanej butelki".
Oryginalny projekt butelki "Wave 66" wyróżnia się podwójną krzywizną zainspirowaną pierwszą falą Veen Emonen ("Matka Wód" w Finlandii), nadającą butelce wyjątkowy kształt i przekazującą komunikat o wyjątkowej czystości wody. Warto bowiem wiedzieć, że woda źródlana VEEN pochodzi z naturalnego źródła w okolicach koła podbiegunowego.
Woda VEEN Velvet to jeden z kilku produktów oferowanych przez VEEN, która obejmuje także wody gazowane. Ich opakowania także zostały opracowane przez O-I w Holzminden, tyle że w nieco ciemniejszej butelce "Sparkle 69".
Kolekcja wód gazowanych obejmuje wody o różnym stopniu zawartości gazu. Składają się na nią wody VEEN Effervescent, VEEN Light, VEEN Classic i VEEN Bold. Na butelkach, wykonanych z krystalicznie czystego flintu (660 ml dla wód niegazowanych oraz 690 ml dla wód gazowanych), znalazły się wyrazisty pionowy grawerunek nazwy VEEN oraz wytłoczenie, różniące się kolorem w zależności od odmiany produktu.